29 Temmuz 2010 Perşembe

semizotu salatası


canlarım havalar pek bi sıcak gidiyor...yapışıp kalıyorum inanın oturduğum yere,kalkacak mecalim kalmıyor ...bu sıcaklarda bir nebze de olsun serinleteceğine inandığım soğuk bir salata sunmak istedim sizlere...
MALZEMELER

yarım demet semizotu

1 kase yoğurt

3 diş sarımsak

yarım su bardağı ceviz

tuz

YAPILIŞI

1-semizotunu,bol suda iyice yıkayın ve yapraklarını dallarından ayırın.salatayı yaparken bıçak kullanmayın.(omega3 ve demir açısından zengin olan semizotunu bıçakla doğradığımızda,bıçak metal olduğundan semizotunun  içindeki demiri bağlayabilmektedir.vitamin kaybına uğrayabilir.)
2-sarımsakları soyup ezin,su eklemeden çırptığınız yoğurdun içine katın ve tuzunu atarak karıştırın.cevizlerin bir kısmını üzerini süslemek için ayırın.geri kalanını ezip semizotlarıyla birlikte yoğurda katın ve karıştırın.
servis tabağına alıp,üzerini ceviz ve semizotu yapraklarıyla süsleyerek servis yapın
AFİYET OLSUN...MİNTİ...

14 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık bayılırım se
mizotu salatasına öpüyorum...

YeMeK vAkTi dedi ki...

minticim ellerine sağlık tek başına bir yemek :)

mintinin dünyası dedi ki...

deryacım teşekkür ederim canım.ben de seni öpüyorum...


aylincim "minticim"demen çok hoşuma gitti.teşekkür ederim canım.öpüldün...

fuat gencal dedi ki...

Ellerinize sağlık. Çok leziz ve şifa dolu olmuş.

Saygılar.

umutluhayat dedi ki...

ellerine sağlık canım bayılırım seni mimledşm haberin olsun

Defne Kızın Anası dedi ki...

yemeğinide salatasınıda çok severim nefis olmuş ellerine sağlk canım

Unknown dedi ki...

Arkadaşım ne güzel yapmışsın öyle,ellerine sağlık..Cevizli de harika olur :) Afiyet olsun,sevgiler..

Limon çiçekleri dedi ki...

mmm....en sevdiğim salatalardan.Maharetli ellerinize sağlık.Bu sıcaklarda tam Antalya'lık bir salata..sevgiler.

Baharcicegi dedi ki...

Havalar sicak olunca yemek yerine salata iyi gidiyor hafif yagsiz doyurucu ellerine saglik nefis olmus

Fatoş Öztürk dedi ki...

Bu sıcaklarda serin serin ne güzel olur.Ellerine sağlık sevgiler...

mintinin dünyası dedi ki...

fuat gencal arkadaşım,bloğuma hoşgeldin,ziyaretinle mutlu ettin beni.yorumun için teşekkür ediyorum...

bernacım bu aldığım ikinci mim teşekkürler tatlım.en kısa zamanda cvp yazıcam.sevgiler...

defnenin annesi teşekkürler canım.ben de seviyorum gerçekten...

zeliham teşekkür ederim canım...öpüyorum çok...

limon çiçeğim teşekkürler sevgili arkadaşım...antalya ya sevgiler...

baharçiçeğim teşekkür ediyorum.kesinlikle katılıyorum sana canım...


fatoş ablam çok teşekkürler ziyaretin için.öpüldün...

Tijen dedi ki...

Seneye ben de bahçeye iri yapraklı semizotundan ekeyim, sonra da bol bol kullanayım diyorum (gerçi yabani olarak çıkandan da çokca kullanıyorum ya)

mine dedi ki...

görseli süper ellerine sağlık canım
sevgiler...

Jibek dedi ki...

bir sunum bu kadarmı güzel olur? :) mintiminti ellerine sağlık :)
insanların çokta tercih etmedikleri herhangi bir yemeğin görselliğiyle cazip hale getirip iştahları kabartmak kesinlikle mümkün, test edip onaylanmıştır :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...