5 Eylül 2010 Pazar

NEFİS POĞAÇA

187.TARİFİN ADI: NEFİS POĞAÇA  
GÖNDEREN:        HANİFE

 
Hanife ablama katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum 
Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek için  TIKLAYINIZ

Yarım paket margarin
1,5 çay bardağı yoğurt
3 çay bardağı sıvıyağ
1 paket kabartma tozu
un
peynir
Margarin,yoğurt,sıvıyağı elimle karıştırdım.Aldığı kadar un ve kabartma tozuyla yumuşak bir hamur yaptım.Buzdolabın alt rafında 1 saat dinlendirdim.Şekil verip içine peynir koydum tepsiye dizdim yumurta sarısı sürüp,pişirdim.

1 yorum:

pasa-kizi dedi ki...

merhaba bu güzel tariflerinizin biriyle, diger blogum pasasoframin dogum gününe katilmak istermisiniz???
tarifin linkini bana yollamaniz yeterli olacak simdiden cok tsk.ler

http://pasasofram.blogcu.com/
pasa-kizi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...