2 Eylül 2010 Perşembe

SALSA SOSLU TAVUK

167.TARİFİN ADI: SALSA SOSLU TAVUK  
GÖNDEREN:        PERİNİN MARİFETLERİ


Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum 
Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek için  TIKLAYINIZ



  • 1 kilo tavuk pirzola
  • 1 yemek kaşığı soya sosu
  • 3 yemek kaşığı sıvıyağ
  • Tuz - karabiber

Salsa Sosu:
  • 5 adet iri domates
  • 1 adet kuru soğan
  • 3 adet biber
  • 2 diş sarımsak
  • 2 yemek kaşığı sıvıyağ
  • 1 tatlı kaş. şeker
  • Tuz.

Biber, soğan ve sarımsak ince ince kıyılır. Domatesler rendelenir. Sos malzemelerinin hepsi tavaya alınır ve koyulaşana kadar pişirilir.
Tavuklar ayrı bir tavada sıvıyağda arkalı önlü kızartılır. Üzerine soya sosu, tuz ve karabiber serpilir. Sos tavuklarn üzerine gezdirilir ve kısık ateşte 20 dak. pişirilir.

4 yorum:

Lezzet Adası dedi ki...

Ablacım bloğum da seni bekleyen 2 güzel tarifim var. sevgiler...

SÜRPRİZ MUTFAK dedi ki...

Canım erik şerbetimide etkinliğine gönderiyorum. Ayrıca kendi etkinliğimede bekliyorum ;)

Cafe Pepela dedi ki...

ÖZEL MESAJ:
TATLISI..
Etkinlik için başta beri söylediğim gibi tebrik ediyorum,minicik bebişin var bir de maşallah subhanallah atom karınca gibi bir oraya bir buraya yetişiyorsun,arada bir de şifayı kapıyorsun:( elimden gelen bişi olursa seve seve yaparım.
Tarifleri de yenilerden veya eskilerden hangisini beğenirsen al hiç sorma..
Aslında çok da yollamak egoistlik olur belki diye ihtiyat etmiyor değilim..
Diğer arkadaşlarımızın hakkını yemeyelim mazallah..
Kocaman öpüyorum muucuuuuuks! :*

Atike Momini Ziya dedi ki...

CANIM BENİİİM ,GENE BEN GELDİİİM... :)
YAZDIĞIN İÇTEN YORUMLARIN BENİ NE DENLİ MUTLU ETTİ ANLATAMAM.ALLAH DA SENİ SEVİNDİRSİN İA. ETKİNLİĞİNE KATILMAK ,PAYLAŞIMLARDA BULUNMAK BENİM İÇİN ZEVKTİ. ASIL BEN TEŞEKKÜR EDERİM CANISIII...
ÇOK İSTEDİĞİN PASTA KONUSUNDA BAZI BİLGİLERİ PAYLAŞTIĞIM YENİ,ETKİNLİĞİNE SON BİR POSTUM VAR. ALIRSAN SEVİNDİRİRSİ BENİ :)

ÖPÜYORUM CANIM, HAYIRLI CUMALAR...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...