5 Eylül 2010 Pazar

GÜLLAÇ

188.TARİFİN ADI: GÜLLAÇ  
GÖNDEREN:        HAFSAHATUN


Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum 
Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek için  TIKLAYINIZ

üzerinede kiraz şekerim yoku onun yerine geçen markette gördüğüm ve bu iş için uygun olacağını düşünerek aldığım haribo böğürtlenli jelibonları kullandım..


tarifi ise şöyle..

ben 4 kişilik yaptım.7 yaprak güllaç kullandım 20x20 tepsiye...

6,5 bardak sütü 2 bardaktan 2 kaşık fazla şekerle kaynattım ve sıcak ılık yaptım...

sonra tek tek yaprakların üzerine döktüm.arasınada 1 avuç ceviz koydum...akşama kadarda dinlenecek...çok hafif ve lezzetli..hala denemediyseniz yada akşama tatlı olarak ne yapacam diyorsanız buyrun efendim..güllaç...

1 yorum:

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Kandilini kutlar, hayırlara vesile olmasını dilerim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...