12 Ekim 2010 Salı

gecikmiş iki teşekkür...


biriktirip dağ gibi yaptığım bekleyen tarifler ve resimler arasında bakın ne buldum...şölenden yeni bir tat...biskolota mood...

sanırım artık bu nefis lezzete yeni demek olmaz.çünkü çoktaan marketlerdeki yerlerini aldı.artık isteyenler kolaylıkla bulabilir ve nefis lezzeti tadabilirler.ben çok beğendim.herbirinin üzerinde değişik çizimler,içinde ise nefis çikolata gizli.üç minik paket anında bitivermişti.


bilenler bilir bu lezzeti çünkü yazın birçok arkadaşa gelmişti bu çıtır lezzet.buradan şölene teşekkür ediyorum ilk tadanlardan olduğum için...


ama burada reklem yapmadığımı göstermek adına biskolatalar hakkında eleştirimi de yapmak istiyorum.tadı gerçekten nefis lakin içindeki dolgusu yetersiz.bence biraz daha doldurulabilir.

ayrıca bir paket içinde 2 adet boş çıktı ki bu da genele yaydığında bir hayli olur.dikkat edilmeli bu hususa bence...

ve son eleştirim de paketine geliyor.tüketicinin eline kırılmadan ulaşabilmesi için ya cips paketleri gibi içi havayla doldurulmalı yada kırılmalarını önlemek amacıyla kutucuklara yerleştirilmeli...
ama tadı şahane...TEŞEKKÜRLER ŞÖLEN...

ikinci teşekkürüm ise yonca gıaya gidiyor.ankarada düzenlenen etkinlikten sonra dağıtılan yonca ürünlerini kullanma fırsatım oldu.buraya laf olsun diye söylemiyorum ben yudumla aralarında fark göremedim.fiyatını bilmiyorum ama yudumun olmadığı zamanlarda tercih edilebilecek lezzette bir yağ bence.salataya bile kullandım oldukça lezzetli...

inanın salçası da güzel.kavanoz salçalarına oranla biraz koyuca ama tadı ve rengi güzel...

teşekkürler yonca gıda...

1 yorum:

YeMeK vAkTi dedi ki...

:)Güle güle yiyiniz minti hanımcığım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...