8 Aralık 2010 Çarşamba

çeri domatesli salata


Güneşli bir Ankara sabahından herkese merhaba...
bu sabah öylesine pozitif enerjiyle doluyum ki anlatamam.bahar gelmiş adeta.
ya yeryüzüne,ya da benim gönlüme.
ışıl ışıl içim.
öylesine şen.
sevgili arkadaşlarım bu sabah,tarifimden evvel minik bir öneriyle başamak istiyorum yazıma.

yüksek enerjimi platesten alıyor olabilirim.
çünkü inanılmaz pozitif bir enerji veriyor bu spor,insana.
minik yavrusunu kucağına alalı bir sene olmuş bir anne olarak,doğum öncesi kiloma çoktan erişmiş durumdayım çok şükür.lakin kilo vermek bir yana,daha sıkı bir vücuda sahip oluyor insan.

çalışmayan,günlerini evinde geçiren her bayana şiddetle platesi öneriyorum.ve düzenli uygulama sonrasında 3 hafta sonrası için garanti veriyorum.vücudunuzdaki değişikliğe siz bile şaşıracaksınız.

güneşin ruhumu okşadığı şu güzel dakikalarda,30 dakikalık plates sonrası yeşil çayımı alıp elime,bebeğimin uykuda geçireceği kısa zamanı hesaba katarak,sizlere daha evvelden yaptığım paratik salatamı sunmak için, geçtim pc başına.




bu cici salata için kullanılan malzemeler
10-12 adet çeri domates
göbek marul
1 adet havuç
2 adet salatalık
1 yemek kaşığı nar ekşisi
2 yemek kaşığı zeytinyağı
tuz
yarım çay kaşığı zerdeçal




hazırlanışı:
1-yıkadığınız marulu dilediğiniz irilikte doğrayın.yine salatalıkları da doğayın.ben biraz iri doğramayı tercih ettim, bana daha lezzetli geliyor.üzerine bir havucu rendeleyin.ve çeri domatesleri ilave edin.

2-bir kasede zeytinyağı,nar ekşisi,zerdeçal ve tuzu  karıştırarak salatanın üzerine gezdirin.ve dilediğiniz şekilde süsleyerek servis yapın.


afiyet olsun herkese...mintiden sevgiler

36 yorum:

yemyeşildeniz dedi ki...

maşallah bu ne güzel enerji :) hep böyle mutlu ol inşallah cnm. sevgiler

Unknown dedi ki...

Aman maşallah canısı nazar olma ba
zen benimde içim kıpır kıpır olur
sığamam bir yerlere:))Salatan hari
ka kocaman öpüyorum ablanı ziyerete
gelmez oldun ama:))

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

enerji dolu güzel arkadasim! pozitiv enerjini bizede hissettirdigin icin cok tesekkür ederim.. cünki ben bugün az öncesine dek tam tersi duygulari yasiyordum ..
bedenine olduga kadar ruhunada faydasi olmasi cok güzel..
Hayatimizi güzellestirmek icin güzel düsünmemiz lazim.. ve senin yaptigin gibi güzel ugraslarida hayatimiza katmamiz lazim..

ben bir salata kolik olarak salatani nefisss buldum, ellerine, emegine saglik .. ve afiyet, sifa olsun InsAllah!

sevgiyle kal.. gönülden selamlar!

fuat gencal dedi ki...

Hayırlı günler, ellerinize sağlık. Çok güzel ve leziz görünüyor.
Pozitif enerji herkese lazım.


Saygılarımla.

mandalincikmazi dedi ki...

Merhabalar minticikkk,
salatan çok nefis ellerine sağlık canım,
iş yerindeyim ve tost yiyorum ama bu salatatı tercih ederdim :))
Sevgiler bol enerjik günler dilerim :))

Asahhara dedi ki...

Ellerine sağlık.Bizim gibi çalışanlar sizin gibi en hanımlarına çooooooook özeniyor :) Bilesiniz.

dokuzuncubulut dedi ki...

Alevcim içim açılıyor bloğuna girinci. Cıvıl cıvıl fotoğraflar, tazecik sebzeler... Tadına doyulmaz kış salatası olmuş, ellerine sağlık canım.
sevgiler.

Narince dedi ki...

Ne güzel, bir yılda eski kilo. Yapmalı artık şu pilatesi yahu:))

Adsız dedi ki...

NE GÜZEL BİR SALATA . ELLERİNE SAĞLIK MİNTİ

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
öncelikle ellerine sağlık. Salatanın hiç bir türlüsüne hayır demem. Renkler nefis görünüyor.
Pozitif enerjine çok sevindim. Sağlıklı ve huzurlu olmada sporun çok büyük önemi var. Küçük kızım beden eğitimi öğretmenliği okuyor ve şu saatlerde İzmir'e hamilelik pilatesi ile ilgili bir kursa katılmak üzere yolda. Onun da en büyük isteği, pilates ve step aerobikte kendini yetiştirip, öğretmenlik yapmak. İnşallah.
Sevgiyle kal.

ham ham ev yemekleri dedi ki...

samimi ve yüreklendirici yorumlarınız için çok teşekkür ederim.. ayrıca salata nefis görünüyor...

pianthus dedi ki...

Hoş ve kolay bir tarif olmuş:) elinize sağlık. Selamlar.

Yeşim dedi ki...

Renkler muteşem mintinicim:)
ellerine sağlık,sevgiyle kal...

huuuubakbi dedi ki...

salatan nefis canim,, ellerine saglik

Sevil Şahin dedi ki...

Sanki çok kiloluydun da
yapma alevcim ya kilonun K si yok sende
ya bende spor yapmak plates yapmak istiyorum ama nasıl 9-18 saatlerinde bir fiil pc başındayım sonra kızı al eve gel yemek yap yat
nerede anacum nerede aldığım kilolar hop yapıştı üzerime ama yazın işten çıkıcam işte ozaman bende yapıcam bol bol inş.
tabi rabbim izin verirse :))
canım pratik salatan da nefis görünüyor ellerine sağlık afiyet bal olsun ..

kalpkurabiye dedi ki...

maşallah fıstığımm..
hep böyle ol emi:D
harikasın yine bu salatada tam uymuş bugüngü sportifliğe..
öperim tatlı yanaklardann:D

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

SA.Canım MAŞALLAH,her daim eneji dolu ol bizede yansıyor,salata nefis olmuş afiyet şifa olsun...A.E.O

KİZHATCE dedi ki...

eline sağlık ,ruh halin salatana yansımış,yüreğinden çoşku eksik olmasın,sevgiler....

bininci tekil şahıs dedi ki...

ne guzel enerjik olman!
ben de her sabah oyle yorgun oyle uyuz kalkiyorum ki! Hatta bu sabah esim hayatimizin en enerjik yillarinin bu yillar oldugunu soyledi, ben de bunalima girdim sabah sabah, en enerjik halim buysa sonrasi icin Allah yardimcim olsun!

umutluhayat dedi ki...

sendemi alevvvv.bende plates müdavimiyim,bir süre ara vermiştim 2 gündür tekrar devam ediyorum ve çok seviyorum.eee sabah platesini yaptın,öğle yemeğindede bu şahane salata ne kadar iyi olur.aldım kaçtımmm...

Nehir Butik Pasta dedi ki...

alevcim pilatesi bende istiyorum çocukları bırakacağım birisi olsa
ama senin için sevindim:)
salatayı çok severim ama zerdeçalı salatada hiç denemedim
ellerine sağlık arkadaşım

sarkaç dedi ki...

Yaptığın salata bile bana pozitif enerji vermeye yetiyor.

Unknown dedi ki...

Süpersin yaa :))
Plates dedin içimi cızlattın bak şimdi :)
Ben de yapıyordum düzenli olarak ebruyla :)
Şimdi moda kursu başlayınca orda oluyorum haftanın 4 günü akşama kadar..
Yapamıyorum haliyle..
Akşam veya gece tekrarı olsa da yapsam diyordum ama yok sanırım..
Keşke olsa da ben de yapsam :)
Sana iyi sporlar tatlım..
Salatan da çok güzel olmuş,ellerine sağlık..
sevgilerimle..

susamcorekotuFeriha dedi ki...

salatan iştah açıcı ve çok şifalı olmuş:))) şifalar olsun canım benim
sevgiler

Unknown dedi ki...

Vaauuvv o pozitif enerji taa buraya kadar geldi canım arkadaşım. Banada çok iyi geldi.
Bir ara şu platese başlayayım dedim. Videolara baktım baktım kapattım bir türlü başlayamadım. Çok tembelim çookk:(
salatanda aynı senın gibi cıvıl cıvıl tatlım benım ellerine sağlık.

YELDA dedi ki...

bende uzun süredir araştırıyorum pilates sporunu ve başlamaya karar vermiştim ön hazırlıklarımı tamamladım şimdi zamanını bekliyorum yazınız beni biraz daha motive etti... En kısa zamanda yapmaya başlamak dileğiyle ve sonrasında hafif ve bir o kadarda lezzetli gözüken slatanızdan tatmaya ;:) ellerinize sağlık..

mintinin dünyası dedi ki...

yeşildenizim teşekkür ediyorum sevgili arkadaşım.en kocamanından sevgiler yolluyorum sana:))

derya ablacım;kıyamam sana ben.sen benim değerlimsin.eh insanda sevgdiğine gönülkoyarmış.yani ben de senin gözünde değerli olduğumu biliyorum.ve seni cidden seviyorum.ama dediğinde çok haklısın bal ablam ihmalkarlığımı telafi edecek seni öpmeye geleceğim sık sık...

salatakolik hasretim benim;enerjimi aktarabildiysem ve senin ruh halini de mutlulukla bezeyebildiysem ne mutlu bana.rabbim içimizdeki sevinci hiç soldurmasın inşallah...sevgiler gönderiyorum cici arkadaşıma en tazesinden:))

fuat bey teşekkürler.demek siz de etkilendiniz pozitif enerjiden ne güzel.sevgiler efendim...

mintinin dünyası dedi ki...

yıldız ablaaa;ne tatlı minticikkkk demişsin öyle.laf aramızda eşim gibi seslenmişsin ihi :))
kıyamam ben sana.tost yerine öğlenleri bana gel ben hazırlarım sen gelinceye kadar.karılıklı yeriz yemeklerimizi afiyetle.lakin ilk gün salata yaparım ona göre:)sevgiyle kal ablacım...

sevgili αѕαннαяα;ben de sendenim aslında.şuanda keyfini sürdüğüm şeyden malesef mart ayında mahrum kalıcam.doğum iznindeyim hala.yani ben çalışan bir anneyim esasında.ve kesinlikle tadına doyamıyorum ev hanımı olmanın:))sevgiler...

dokuzuncubulutum ne cici anlatmışsın öyle.inan dönüp bloğuma bakma gereği hissettim.insan elindekini beğenmiyor kimi zaman.başkasının gözüyle bakmak lazım bazen sahip olduklarımıza.minik yorumunla bunun farkına vardım canım.hayatımızın her yönünde de uygulamalıyız bence.teşekkür ediyorum can arkadaşım...

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Alevciğim pilatesi bende bir dönem yaptım inanılmaz bir şey dediğin gibi vücut inanılmaz sıkılaşıyor harika bir şey arkasından salata nefis ellerine sağlık sevgiler...

mintinin dünyası dedi ki...

narincem,komşucuğum;ben platesle vermedim kilolarımı esasında.nasıl oldu bilmiyorum ama bebeğim 6 aylık olmadan ben eski kilomdaydım.sanırım emzirmenin etkisi büyük.ama dediğin gibi pilates kesinlikle olmalı diyorum...

sedacım teşekkürler arkadaşım...

bülbülüm selamların en güzeliyle;kızın için nasıl mutlu oldum anlatamam.bence kariyeri yüksek ve önü açık bir spor dalı.hem kendi bedeni için ömürlük iyi bir adım atmış olur hem de bu sektörde eğer iyiysen iyi para kazanırsın.yolu da bahtı da açık olsun canım.öpüyorum seni...

hamhamcım teşekkürler,sevgiler...

sevgili pianthus,hoşgeldin yüreğime evvela.teşekkür ediyorum cici notuna.sevgiler...

mormenekşem,meslektaşım;sevgiler ve teşekkürler canım...

mintinin dünyası dedi ki...

sevil ablam;ballı dillim,şeker gönüllüm tatlı ablam.senin verdiğin enerjini yanında pilates halt etmiş inanki.canımm,teşekkür ediyorum ablacım,gördüğün o güzel yüreğinin yansıması aslında.çalışırken çok zor olur elbette.hele bir de masa başında hareketsiz çalışıyorsan eyvah ki ne eyvah.sen yazın kurtulormuşsun ablacım ben ne yapayım.martta başlıyorum çalışmaya.ve emekliliğe kadar kaçış yok:))
sevil abla ben senin o güzel yüreğine bakarken sen de fazlalık falan görmüyorum inan.bebek gibi hatunsun.çok öptüm:))

denizim seni de sarmalamış enerjim.valla şuan acayip yoruldum gün boyu gezmekten.ve sabahki enerjimden eser yok esasında.öpüyorum seni fıstığım.çok sağol...


ayfersultanım;teşekkür ediyoryum sevgiler gönderiyorum güzel yüreğine...

mintinin dünyası dedi ki...

kızhatçem teşekkür ediyorum arkadaşım.amin diyorum.dostluğumuz da hep daim olsun inşallah.sevgiler canım...

BTS m ben senin her haline bayılıyorum.yorumuna eşimle gülüştük.çünkü bazen biz de aramızda dile getiriyoruz bunu.ama senin en solgun halinde bile var bir tatlılık bence:))

bernacım yoksa sen de ebru şallıyla mı yapıyorsun iki gündür.yeni sezona yeni başladılar onlar.eğer öyleyse balısı,buluşalım sabah tv8 de ebru şallıda.öptüm çok...

izgüncüm evde çocuklarla yapmaya çalışsan nasıl olur.benimki küçük olduğu için uyku saatine denk geliyor genelde.bir de canısı zerdeçalı salataya mutlaka dene.inan lezzeti göreceksin.çok öptüm...

sevgili sarkaç enerj yüreklerimizde esasında arkadaşım.bu denli iyi anlaştığımız,tatlı tatlı dilleştiğimiz için böyle.sevgiler gönderiyorum en sıcağından sana...

mintinin dünyası dedi ki...

zeliham pilatesin insan vücudundaki farkı biliyorsun öyleyse.insan daha güzel hissediyor kendini.keşke devam edebilsen.tekrarı olmuyor ama şunu söyledi bu sabah ebru şallı proğramında;yaptığı günlük tüm pilatesleri hem tv 8 ekranlarında,hem de kendi sitesinde izleyebilecekmiş hayranları ve pilatesseverler çok yakınca.bu süper olur bence.çünkü bazen ben de kaçırıyorum...

feriha ablacım amin diyorum.ve şifalar senin üzerine olsun diyorum amin..sevgiler...

nazlıcım başlamak istiyorsan tv8 de proğram var.onu takip etsen bile yetiyor inan bana.inşallah başlarsın sen de.pilates günü yaparız artık:))teşekkürler sevgiler...

sevgili yelda.inşallah en kısa zamanda başlarsın arkadaşım.ön hazırlıklar tamamsa geriye sadece başlamak kalıyor.ki işin kolay kısmı aslında.çünkü insan başlasa bile devam ettiremiyor her daim.önemli olan devamlı yapmak.ama nerdeee:))
teşekkürler kocaman sevgiler...

sarımutfak-hande dedi ki...

salatan harika bayılırım bu minik domateslere
ellerine sağlık

PaSaSofraM dedi ki...

oh oh ne güzel valla yorum yagmuruna tutulmussun kiskanmamak eldemi:))

saka canim senin gibi güzel dost herkese lazim:)
benim tarifime güvenip denemek istedigine sevindim ins. güzel olurda simdiden ellerine saglik.

mintinin dünyası dedi ki...

handecim teşekkür ederim sevgili arkadaşım.bende çok severim çerileri...

paşakızı benim kadim dostum.senin de olur inşallah canım arkadaşım.kendime istediğim ne varsa sana istiyorum inan bana.öpüyorum.tarifi deneyeceğim inşallah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...