2 Mart 2011 Çarşamba

Bloğumuza dokunmayın...

 
Arkadaşlar  bu olay gerçekten çok üzücü ve can sıkıcı.Burası bizim bebeğimiz gibi.İlmek ilmek işledik biz burayı,burada bizim emeklerimiz saklı.EMEĞE BİRAZ SAYGI diyorum.Yapılan açıklamayı tatmin edici bulmadığımı söylemek istiyorum.
Elden ne gelir bilmiyorum ama  en azından desteklemek için bu gruba katılmaya çağırıyorum.
Ne olur sessiz kalmayalım.

Bloguma dokunma facebook grubuna katılmak ve desteklemek istiyorsanız lütfen buyurun....
http://www.facebook.com/home.php?sk=group_170426343004822
 

Facebook ve twiterden belki sesimizi duyurursak bu karardan vazgeçilebilir...
Hepimiz el ele verirsek belki sesimizi duyurabiliriz.
 
Yapılan gereksiz açıklama burada...
 
saygılarımla 

2 yorum:

emine dedi ki...

Merhaba! Problem yasayan arkadaslar benim sayfamda olan çözüm yolunu deneyebilirler. http://eviminkosesi.blogspot.com/2011/03/blog-magdurlari-icin-cozum.html Isinize yaramasi umudu ile.. Emine

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

Rezillikten baska birsey degil!! Söylenecek cok sey var ama neysee.. susayim ;))

muahhh ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...