22 Eylül 2011 Perşembe

Kaş'tan Saklıkent'e ...

Selamlar arkadaşlar,
Tatilimiz dolu dolu geçiyor.tek sıkıntımız zamansızlık.Buralarda saatler öyle hızlı akıyor ki şikayetçiyim.
Nerde akşam orda sabah misali geziyoruz bakalım.Kaş'a uğrayıp şöyle bir geçecektik ki bir bakmışız burada sabahlamışız.Buradan Saklıkent'e geçmeyi planlıyoruz ama planımıza bakmayın siz.Çok güzel gördüğümüz yere aşık olup kalıyoruz işte.Kaş gerçekten panorama zengini,muhteşem bir yer.İlerde ayrıntılı yazarım.Kahvaltı yaparken ancak bu kadar yazabiliyorum...Resimler ve ayrıntılar ilerleyen zamanlarda.
Kalın sağlıcakla...
Mintiden Sevgiler...

9 yorum:

Adsız dedi ki...

gez gez maasallah Allah zaman bollugu versin

Meyra dedi ki...

havanı attın ohhh beni tam ortadanda çatlattın hadi kal sağlıcakla keyfin bol olsun canım:))en yakın zamanda fotoları bekliyorum;)

Özgen dedi ki...

Kaş benim en sevdiğim yerlerden biridir arkadaşım bereket Fethiye yakın da istediğimiz zaman gidebiliyoruz harika bir yerdir sevgiler...

Güloanne mutfakta dedi ki...

Alevciğim gezdiğiniz yerler çok güzel beldelerimiz saklı kent bir doğa harikası biz en sonuna kadar yürümüştük güzellik çamurundan yüzünüze sürdünüzmü

bırtutamkekik dedi ki...

minticiğim sana bir şey söyleyeceğim:)
biliyormusun şu an benim memleketimdesin:)
benim ,ç,nde kokla havasını şööyle birr...
sevgilerimlee tatlım...

Bir Dilim Düş dedi ki...

İyi tatiller canım.
Sevgiler,
Evren

Oglak Kizlari dedi ki...

Ohhhh sefanız olsun.
Kalkan, Islamkoy e aksam yada öğlen yemeği yemeyi unutmayın ltf.

Gezmeyi seven anne Çiğdem

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Allah içine sindirsin Alevcim:))

mine dedi ki...

ne güzel bir tatil aklım kaldı gitmeli bir an önce gidince bir güzel araba kiralamalı tabii cihazı da unutmamalı : ) ama önce araba pıratiği yapılmalı bir güzel : )
böyle güzel, mutlu tatillerimizi paylaşmak dileğiyle sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...