1 Ağustos 2011 Pazartesi

İrlanda- Dublin 3 (Cork)


Birbirinden güzel bu resimleri eklemeden geçemiyorum ne yapayım.Yine güneşin battığı,saatlerin ilerleyip gitmesine rağmen Dublin'de havanın tam anlamıyla kararmadığı bir zaman.Eşimin kaldığı otelin penceresinden çekilmiş bir görüntü.


Daha evvelki postlarımda da bahsetmiştim bu ülkedeki geniş çayır ve meralardan.İşte onlardan bir kare.Bunun yanısıra,atlarla,ineklerle dolu o kadar çok yeşil alan resmi var ki sanırım bu kadar yeterli olacak.Hepsini koymam pek mümkün değil taktir edersiniz ki.


Tren yolculuğunda çekilmiş bir kare.
Yol boyu öyle çok böylesine yeşil alan varmış ki bir süre sonra alışıyor insan diyor eşim:)
Bizde ise sulama suyla park alanlarının bile yeşillendirilmesi inanılmaz zor oluyor:)


İşte size bahsettiğim Katedral.
Mimarisi göz dolduruyor değil mi?


İrlanda limanlar ülkesi demiştim size.
İşte onlardan biri:)


 Mimarisiyle,derli toplu yaşantısıyla,çevre düzenlemeleriyle,havası,yeşili,mavisiyle İrlandayı görmek isteyenlere mini bir İrlanda gezisi oldu diye düşünüyorum.
Sevgiyle kalın,mutlu kalın diyorum:)
Hayırlı Ramazanlar...

2 yorum:

Nil dedi ki...

kesinlikle Alev.
pasaport çıkarır çıkarmaz düşüneceğim ülkeler arasında olacak İrlanda. çok teşekkürler paylaştığın için. muck

SULTANLARIN DÜNYASI dedi ki...

canım arkadaşım harika bir yer mutlaka görülmeli ... canım hayırlı ramazanlar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...