9 Ocak 2015 Cuma

Gülümse Hayata...


Sahip olduğumuz en  büyük varlık, içimizdeki mutluluk şüphesiz.
"Mutlu insan dünyanın en zenginidir" gözüyle bakıyorum hayata.
Ve kendimi zengin görüyorum :)
 Öyle olabilmek adına çaba göstermeli diye düşünüyorum.
 Günün yorucu meşgaleleri arasında,dünyadaki asıl varoluş amacı unutulmamalı,küçük şeyler için kırmamalı insan en sevdiğini diyorum...
Soruyorum;gama,kedere,derde,tasaya yer verecek kadar,uzun mu hayat???
Küsmeye,üzülmeye,üzmeye var mı zamanınız??
Hanginiz sevdiğinize canı gönülden "Seni seviyorum"dedi?Diyebildi???
Kim en sevdiğine,sımsıkı sarılabildi.
Söylenmemiş ne çok söz var kimbilir içimizde.Söyleyemediğimiz ne çok bitmemiş cümle?
Haydi öyleyse neyi bekliyoruz ki söylememek adına!!
Hayat sevdiklerimizi bizden çalmadan,cümlelerimiz yarım kalmadan sarılalım hayata..

Sarılalım hayata sımsıkı,ve geçen zamana inat bir kere daha söyleyelim,en sevdiğimize sevdiğimizi.
Geç olmadan,yarım kalmadan
seni seviyorum
diyebilelim.

Seni seviyorum anne,baba,kardeş...Seni seviyorum dost,arkadaş,eş...
Seni seviyorum Ya Rab.Enn çook Seni Seviyorum...
Seviyorum seni;içimi ısıtan güneş ve sevdiklerimin kokusunu yüzümde hissettiren rüzgar...
Seni seviyorum ;beni üşüttüğün için kış,üşütüp de sevdiceğime sokulmamı sağladığın için... 
Seviyorum seni ağaç,sana uzanan ellere inat,en derine sal diye köklerini ...
Seni BİLE seviyorum  kötülük yapan insan;iyiliğin kıymetini bilmemi sağladığın için...Ve seni seviyorum ki sevgimle erisin içindeki kötülük...
Seni de seviyorum eyy! affetmeyi bilmeyen insan,semgimle sana affetmeyi öğretebilmek için.Allahın seni affetmesi için seviyorum seni...
...
 Seni seviyorum bebeğim,içimde büyüt diye düşlerini...
 Ve ve ve...
Seni seviyorum hayat;hala nefes alabiliyor,sevdiklerime "seni seviyorum" diyebildiğim için...


Haydi sende,karartma düşlerini,uzat en sevdiğine ellerini...
Mutlu olabilmenin yollarını karşındakinden beklemeden sen ara bu defa...
Kabahatli olmasan bile özrü sen dile.
Yüzünde tebessüm oluşturacak ne varsa onu,sen yap bu vakit...
Kimseden beklemeden,kimseden istemeden,tam da istediğin gibi,yapmak istediğin şeyi ;SEN YAP...
En güzeli;
EN İÇTEN HALİNLE GÜLÜMSE HAYATA ...
Yaratılan güzellikleri gör,yaratılanı YARADANdan dolayı hoşgör...
...
Yaşanacak kaç mevsim var kimbilebilir Rahmandan gayrı?
Kaç gün kaç saat???
İşte bu nedenle severek ve şükrederek yaşamalı hayatı.
Sev ki...sevebil ki...hayat da,seninle güzelleşsin...
Sevgi dolu bir yürek,,,sevgi dolu bir yuva...sevgi dolu bir hayat diliyorum tüm gönüllere...
"minty"

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...