10 Şubat 2016 Çarşamba

Oglumla Ev Keyfi...




Dörtduvar arasindayim...
Şikayet gibi oldu degil mi?
Evet dort duvar arasindayim ama dort duvar arasinda olmaktan bu kadar keyif alinamazdi sanirim

Minicik bir can daha eklendi mutlu yuvamiza Bin defa sukur Rabbime.Bebegim hakkinda baska bir post hazirlamak Istiyorum, ona özel.

iste dogum izninde olmamdan mutevellit iki kuzucugumla sicacik ve musmutlu yuvamda, iki minik canimla evde olmanin keyfini yasiyorum...

mutlu, musmutluyum elhamdulillah.
Bebegim uykusunda.
Disarda kar yagiyor.ellerimizde sicacik saleple oglumla yanyana, dizdize, siki fiki, mutlu mutlu saleplerimizi yudumluyoruz.

Icimiz sicacik....
Ellerimiz sicacik...
Yuregimiz sicacik...

3 yorum:

mutfaktaki acemi dedi ki...

Maşallah size. Bebeğiniz hayırlı olsun. Ben de şu an ücretsiz izindeyim. Şimdiye kadar hep çalıştığım için neler kaçırmışım diyorum. Büyük oğlumla birlikte geçiremediğimiz vakitlerin de acısını çıkarıyoruz. ve her gün ana-oğul sütlü kahve keyfimiz var bizim de. Ufaklığın izin verdiği kadar tabi ki :) Evde olmak benim açımdan büyük bir lüks ve Allah'ıma şükürler olsun nasip etti bana da.
Tadını çıkarın. Sevgiyle kalın.

Adsız dedi ki...

Masallah :)) Allah daim etsin mutlulugunuzu insallah

sevdicann dedi ki...

Blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Ben de blogumda Amerikadaki hayatımı, yemek tariflerimi oğluşumla etkinliklerimi, tecrübelerimi paylaşan yazılar yazıyorum. Yeni yayın ve yorumlarda görüşmek dileğiyle ben de beklerim sevgiler:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...