29 Nisan 2016 Cuma

Bebek Görmesi..../ Minty's Baby Party.../ iyiki doğmuş HOŞGELMİŞ Kaanım... ;)



Selamlar herkese...
Guzel bir ilkbahar sabahindan herkese guzellikler ve sevgiler gönderiyorum...
Bahar çocugu oldugumdan midir bilinmez baharda daha bi mutlu olur içim....

Gecen hafta yogun....koşuşturmali ama guzel bir haftaydi benim icin.
Mesai arkadaşlarim bebek görmesine geleceklerini haber verince sivadim kollari ve girdim mutfaga...
Bir tane cocukla hazirlik yapmak daha kolaymis oncelikle onu belirtmek istiyorum ancak kaan im da huysuzluk huzursuzluk yapmadi bu sürecte çok şükür...



Mesai arkadaşi deyip gecmeyeyim hemen çünku insan ailesiyle gecirdiği zamandan bile daha çok zaman geciriyo işyerinde calistigi arkadaşlariyla...Herbiri birbirinden iyi sagolsun arkadaşlarimin....Geldiler ve beni mutlu ettiler elelbette.Evimi bereketlendirdiler...Gelen gelemeyen herkese teşekkur ediyorum bir kez daha....
Kizlaar her zaman beklerim....

Not...not...not...Fotolardaki yazı "made by minty"olacaktı tabiki...Değiştirmiyorum...
Siz anladınız onu değil mi sevgili takipçilerim...



Neler yaptim arkadaslarima...

1-Börülce Salatasi
(Hamile olan arkadasım hersey cok karbonhidratlı çok kalorili deyince onn için bi salata daha ekleyip börülce salatası da yapmıştım.Ancak hamiş ekti beni ve gelemedi...)

2-Patates Salatasi...
Ben patates salatasını en çok dereotlu severim ama bi arkadaşım dereotunu sevmediğinden ona hürmeten ikiye bölüp bi kısmını dereotu kullanmadan yaptım:)

3-Etimek Salatasi..
.(Kızlara özel denediğim bir lezzetti.Normalde tek kat etimekle yapılır ve daha leziz olur.Ancak arkadaş grubum kalabalık olduğundan ıkı kat etimek dösedim veee arasına elbette köz patlıcan koydum...
Çok da begenildi...
Afiyet olsun arkadaşlarıma....

4-Nişasta kurabiyesi...
Mısır nişastası kullandım...Tarifi daha sonraya...

5-Çikolatali Gevrekli Kurabiye..
(arkadaşım Denizde yediğim zaman müptelası olmuştum.Bayılmışım.Arkadaşlarıma yaptım gerçekten herkesler tarafından beğenildi...
Tarifi ilerleyen zamanlarda...
.
6-Medovik Rus Pastasi...
Tarifi gelecek insallah...Eşimle çoook severek yediğimiz ballı pasta...

7-Sigara Böreği...
Davetlerimin olmazsa olmazı...

8-Browni/7dk keki...
Tarifini vermiştim...Harika bi lezzet...tavsiye ediyorum...MASAYA KOYMAYI UNUTTUM ÇEKERKEN...

9-Kandil Simiti...
Bunu ben yapmadım.Bir gün öncesi kandil olduğndan komşularım fazla fazla getirdiler...Ben de arkadaşlarımla paylaştım...

 10-TARÇINLI KURABİYE...
Kızlara ıkram etmeyi unuttuğum kurabiyelerim.
Binbir emek yaptım  hepsini.... ikram edilmek üzere poşetledim ....
ancak ikram etmeyi unutmuşummm

.Sonrasında watssaptan resim gönderebildim sadece kendilerine :)
Neyse nasip...Bir başka zamana...


Bebişime ciciler getiren,hediye takan arkadaşlarıma,miniğimi kıskanmasın diye Berkay ıma da hediye almayı ihmal etmedikleri çin tek tek teşekkür ediyorm.
Çok incesiniz...
Gelemeyen bey arkadaşlarıma da teşekkür ediyorum...

Misafir agırlamayı çoook seviyorum...Misafir evlerimizin bereketidir...Rabbim ocağımızı misafirsiz bırakmasın diyorum..Takipçimiz olan herkese sevgiler gönderiyorum......


2 yorum:

Özgen dedi ki...

Maşallah ne kadar çoook uğraşmışsın ellerine sağlık hepsi harika tatlar sevgiler

Unknown dedi ki...

Masanın görünümü muhteşem...İtina ile kurulan emek verilen masalara her zaman hayran kalmışımdır. Bana da beklerim. http://fatosunmutfakgunlugu.blogspot.com.tr/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...