19 Ocak 2017 Perşembe

Elektrik Bantı ile Otopark Yapın Çocuklarınıza :-)


 Tūm yapı marketlerde bulabilirsiniz bu bantları,tanesi 2_3tl hemde.Üstelik yerde iz falan da birakmïyor😇

Eğer erkek evlat ebeveyniyseniz böyle de yoğun bir trafik oluyor hayatınızda işte😆Trafiği rahatlatmak için de yeni yollar bulmak gerek elbette.

Ben yapsaydım daha basit bişey yapardım sanırım.Çünkü ömrü kısa sürdü malesef.
Bi yol yapar arabaları da dizerdim üstüne.
Oh bitti gitti o kadar....
Ama iş başındaki ebeveyn mükemmeliyetçi bir baba olunca,ortaya da çocukların bayılarak oynadığı bi alan çıkıverdi....
Bence gerek yoktu ama tabana da parke zarar görmesin diye bir kat,kağıt bant geçildi.😅Ben olsam direk parkeye yapıştırırdım.Bakmayın siz eşime,siz direk parkeye yapıştirin valla bişeycikler olmuyor😊


Sonrasını ise çocuklarınızın hayal gücüne bırakın.
Trafiği mi boğuyorlar?
Kaza mı olmuş?Polis mi geliyormuş?
İtfaiye yola mı çıkmiş?
Anlaşmazliklar için Spaydiirmeeeen abimiz mi çağrılmış?😅😅😅
Onlara kalmış....

Onlar diyorum çünkü artık hep birlikte oynuyorlar.Miniğim
abisinin uydusu gibi hep peşinde😅
Bayılıyorum abi kardeş ilişkilerine....
Oyun alanı sonra ne mi oldu?Bikaç güne kalmadan minik yaramazımız tarafından orasından burasından sökülmeye başlandi.Abisiyle ben de işe dahil olunca eğlenceli bi sökme işlemiyle son buldu...


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...