17 Ocak 2014 Cuma

Özkaymak Hotel İncekum (Alanya)



Otel gezimizin ayrıntıları hakkında daha evvel yazmıştım ve yine tatilimizin genelinden memnun kaldığımızı da yazmıştım daha evvel.
Dileyenler o yazıma  buradan ulaşabilirler.
Tatil postumu okuduğumda otelle ilgili resimli anlatımımı biraz yetersiz gördüm.Bu nedenle yepyeni bir postla oteli yeniden tanıtmak istedim.
Oteli puanlamamı isteyebilecekler için işte puanlar...
Çocuklu aileler için : 10 puan bir otel
Yemek:                        9 
havuz-deniz:               9
temizlik:                      8
Animasyon:                6
Fiyat performans:      9
oda :                             7
Hizmet :                      10,,,10,,,10
Eğlence:                       5
Dinlenme:                   10


Yemekleri konusunda geçer not aldı bizden 5 yıldızlı konseptte yer alan bu otel...
Her gece muhakkak mangal vs mevcuttu.et sevenler için etin kısıtlanmadığını açık yüreklilikle söyleyebilirim.Üstelik mutfak çalışanları hizmet ve güleryüz konusunda kusursuz...

Havuzu temiz ve sürekli bakımlı...
Yeterli büyüklükte ve kaydırakları inanılmaz eğlenceli.
Çocuklu gidenler için elbette çocuk havuzu mevcut fakat ayağınızın altında olan denizi sayesinde inanın bana hiç ihtiyaç duymuyorsunuz.Denize sıfır olan konumundan dolayı da bizden iyi puan aldı diyebilirim.Ancak denizi için aynı şeyi söyleyemeceğim.Sahilinin ince kum olmasına aldanarak seçmiştik biz lakin 2 metre ilerlemeden kocaman taş ve keskin kaya parçaları başlıyor.Benim gibi yüzmeyi pek bilmeyen ve yakın çevrelerde oyalanlar için bu inanılmaz kötü.Ayağımda ve dizimde minik yaralanmalar oldu mesela.Ama yüzmeyi bilenler atıp kendilerini suya,açılabildikleri kadar açıldıklarından bu pek sorun olmuyordur elbette.Çocuklarını kıyıda kenarda oyalayacaklar içindi bu hatırlatmam...

Sahilinde,kumunda boool bol vakit geçirebilirsiniz...Susporlarından faydalanabiliyorsunuz....Yada sahilinde ücretli deve turu yapabiliyorsunuz...


Otelde yabancı turistler çoğunlukta olduğundan eh! ister istemez animasyonlar da onlara hitap ediyordu.Türk etkinlikleri de hiç olmuyor değil elbette...Ancak çocuklar için miniclub inanılmaz eğlenceli söyliiim. :)



 Yemek yemek için masa,deniz ve havuz kenarında ise asla şezlong ve minder sıkıntısı olmuyor.Üstelik şezlong ve minder ücretsiz.
Snack ikramları, leziz düzenli ve sınırsız ana yemekleri,Coffe Break,gözleme saati ve gece çorbasıyla gerçekten beklenilenin çok üzerinde bir otel.Merak eden yada gitmek isteyenler için özellikle belirtiyorum.
Hergün odanızda suyunuz hazır.

Düzenli temizliği ve sık çarşaf değişimi,çalışanların güzel yüzü gerçekten harika.Özellikle mutfak çalışanlarını sabrı anlayışı ve güleryüzleri için tebrik ediyorum.

 Lobi çalışanları erken saatte bizleri otelin dışında ve kapıda büyük bir içtenlik ve güleryüzle karşıladıkları,bizlere odalarımıza kadar refakat ettikleri için teşekkür etmek istiyorum...Otel tatilini seviyor olsaydım,ve aynı yeri tekrardan görüyor olmak beni/bizi sıkmıyor olsaydı kesinlikle yeniden gideceğim bir otel diyebilirdim.Ancak eşim de,ben de gezip,yepyeni ve bambaşka yerler görme meraklısı olduğumuzdan tekrarı olmayacak bir tatildi diyorum...Ama gideceklere tavsiye ediyorum...

Mintiden kucak dolusu sevgiler herkese...
Siz nerede olursanız olun heeep sevdiklerinizin bacunda olun inşallah.
Çünkü en güzel yer sevdiklerinizin sıcacık kalpleri diyorum...
bir başka gezi postunda buluşuncaya dek 
kendinize iyi bakın...
 sevdiklerinize hep yakın kalın...

1 yorum:

umutluhayat dedi ki...

canım merhaba,uzun zamandır göremiyordum senin postlarını.umarım iyisindir.Özkaymak otele bende gitmiştim.ayrıca sahiplaeri aile dostlarımız.güzel bir seçim olmş.Allah yenilerini nasip etsin inşallah.sevgiler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...