17 Nisan 2017 Pazartesi

16 Aylık Bebeğimin Gelișimi /Kaan


Artık 16 ayı bitirdik bileee... .
Kocaman bir masallah... 

Dil gelișimi ve kendini ifade etmesi diğer aylara oranla cok cok iyi. Kelimeleri yerli yerince kullaniyor. Vucut dilini oyle guzel kullaniyor ki dile gerek kalmiyor😂 Istediği seyi alincaya kadar onu istemekten vazgecmiyor ve beynimi kekiyor😂

Bu çocuk hayatta aç kalmaz, abisi gibi kesinlikle degil. Berkaya yemek vermesem 2 gůn istemez, hala da ōyle malesef çırpı bacak oğlum. Ama bu minnoș ōyle mi? Masallah. 
Gůne mamma mammmma diye baslayip, memme memme diye sonlandiriyoruz😂
Bi portakal isteyiși var ve onun icin mucadele ediși, yůrek dayanmaz. Polltta pollttaaa diye o minik parmaklarlarla portakalın gōzůnů oyuyor😂

Kıyafet katlıyor. Evet evet Masallah oğluma. Bu bit haliyle daha 1,5 yasinda bile degil ama abisinin kazagini alip yere seriyor, kollarini ustuste getirip azicik katliyor sonra da topaç edip bağrına basarak abisinin dolabına gōturuyor😅😰 Senin o minik beynini yerim ben can bebeğim benim❤️

Taklit yeteneği sayesinde bunların hepsi, yoksa ben evde kiyafet katlama kursu vermiyorum😅Öyle taklitci ki gidip babasının dolabından kravatı alıp boynuna asıyor ve bize el sallayarak kapıya yōneliyor.... Taklitçi miniiiik....

8.Diși 1 nisan itibariyle çıktı. Kōpek dișlerinden eser yok. Diș cikarma sűrecinde gece cok uyandi cok agladi, cok istahsizdi. Ama diș harici iștahi yerinde genelde. Yemek ayırmadan veriyorum o da genelde herșeylerden yiyor. Yemek istemediği olursa ısrar yok. Daha sonra tekrar deniyorum. Pilav makarna en sevdiği. Barbunya fasulye nohut hașlayip eline veriyorum bayılarak yiyor. Sabah yumurtasina kasar tereyagi susam corekotu yulaf ekliyorum sesini çikarmadan afiyetle yiyor. Ihlamur yada komposto suyu yada portakal suyu iciriyorum. Portakal i halka dilim seklinde yemeyi seviyor. Muz en sevdigi meyve bayiliyor. Elma dilim veriyorum onu da seviyor. Berkaya gore fazlasiyla meyveci. 

Abisi ders calisirken taklit ediyor. Sayfalari cevirirken parmagini islatip diliyle, ōyle ceviriyor😅😅Abisi istiklal marsi okurken o da EYYYY EYY diye geziyor ortalikta. Ey sanli hilal kismini taklit ediyor. 

Tam bir gezmeci. Her an disari cikmak istiyor. Arabalara dokunuyor cikinca da seviyor onlari. Elimizi tutmuyor ama asla kucak istemiyor. Yuruyor bizimle beraber Masallah. 

Tv izlettirmiyoruz. Baby Einstain i gun icinde 10-15 dk izlettiriyorum. Bayıliyor ona. Kolay bağimli olur bir yani var bence. Bu yuzden dikkat ediyor acmiyoruz. Aburcubur versek hergun ister ve yer cok merakli. Kesinlikle vermiyoruz. Důnku dondurmayı saymıyorum tabiki😇😰

Oyuncaklarla arabalarla arasi cok iyi. Abisiyle zaman geciriyor daha cok. Simdilik hatirladiklarim bunlar.
Sevgiyle.... 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...