28 Nisan 2017 Cuma


Bu sabah Berkay la muhabbet ederken
 "Bir devlet bașkanı olsan ne yapardın" diye sordum. 😇🤗
Iste cevaplari:
❤️Öncelikle kimseler aç kalmasın diye tům marketleri ůcretsiz yapardim. 👏👏👏🤗
❤️Adaletli olurdum, Turkiyedeki butun herseyi ucretsiz alabilme imkani saglardim. 😂😂😂
❤️Sonra hiç ise gitmeyi zorunlu kilmazdim annecim, boylece ise gitmek zorunda kalmazdin 😇😇😍😍🤗😘(Devlet bașkanindan annelere ōzel torba yasa😂😂😂) 
😨Ama oğlum mesela doktorlarin, saglik calisanlarinin calismadigini bir důșűnsene,ne olurdu hastaların hali? dedim. 
❤️Haaa, merak etme anne👍benim ülkemde kimse hasta olmazdıki dedi. 
🤔Aa Nasıl olacakmıș o? Dedim. 
❤️Ben alkol, sigara, abur cubur ve tům șekerli ve zararlı șeyleri yasaklardım. Șekeri de yasaklardım, bōylece doktora gerek kalmazdı dedi😂😂😂😂👏👏👏👏👏👏
Geleceğin Karatayını yetiștiriyorum, bilginize😂😂😂😂
Birakalım DŮNYAYI COCUKLAR YÖNETSIN....

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...