26 Nisan 2017 Çarşamba

Iyi ki Doğmușum...



Ömürden bir yıl daha gitti derler genelde, 
öyle demiyorum ben. 
Ömre güzellikler eklendi diyorum. 
Bir yıldır biriktirdiğim tatlı anılar eklendi. Gülen yüzler, gülücükler eklendi. Evlatlarımla doya doya kana kana geçirdiğim gůnler eklendi. Mutluluklar eklendi. 
Yani gitmedi bana gōre, eksilmedi, ve dahi arttı. .. 

Her ana çocuğuyla yeniden doğarmıș 😍iki kere daha doğmușum 34 yıl ōnceki doğumumdan sonra... Bir de 2008deki doğumumu ekleyelim biz ona. 😇😇😇
 Yani bi dolu yaștayım esasen😍😅
Ve sanki yüzyıllardır yașamaktayım... 
Hayatta erken yol almak, çok yol katettiriyormuș ya insana, ondan mütevvellit sanırım😆😇

Yani mutluyum arkadasım,mutluyum elhamdulillah. 
Iyi ki doğmușum diyorum. 
Iyi ki gelmișim dünyaya... 
iyi ki sahip olmușum Rabbimin verdiği mutluluklara.

Ve Iyi ki bu hayat benim olmuș. 
Sevenlerim sevdiklerim olmuș. 
 Dostlar edinmiș, arkadașlîklar kurmușum, kıymetli yüreklere dokunmușum. 
Arayanlarım olmuș, msj atanlarım, sürpriz yapanlarım, arayamadıkları halde içinden beni yâdedenler olmuș. 
Unutmamak için erkenden soranlarım, alarmını kuranlarım, facebook tarafından hatırlatılanlarım olmuș,😆.
 Kıymet verdiklerim olmuș, vazgeçtiklerim olmuș. 
Bana değer verenler olmuș,hiç gōrmeyenler olmuș.
 Beni bugünüme getirenler,  emek verenler olmuș,Umursamayanlar bașından defedenler olmuș. 

Hayatına renk kattıklarım olmuș, çocukluğumun gůlen yůzůsűn diyenlerim olmuș,çocukluğumun vazgeçilmezi olanlar, unutulmayanlar olmuș.
 Icerisine oturduklarım olmuș,
 Ayakta alkıșlayanlarım olmuș, taktir edenlerim ve taktir ettiklerim olmuș,. 
Yuh yahu bu da mı olacaktı? dediklerim olmuș, yuppppy!  iyiki de oldu! dediklerim olmuș. 
Sevdiklerim olmuș sevmediklerim olmuș. 
Unutamadıklarım olmuș unutmayanlarım olmuș. . 
Cekip gidenler olmus, dōnůp bulamayanlar olmuș.Basarilarim olmus, maglubiyetlerim olmus. Bitislerim olmus, baslangiclarim olmus. 
Gidenlerim olmus, vazgeçtiklerim olmuș.

Eksiklerimi tamamlamıș, fazlalıklarımı atmıșım, atamadığım fazlalıkları küpe diye kulağıma takmıșım. Koșmușum,  yorulmușum. 
 Dinlenmiș,  durulmușum. 
Bir arpa boyu yol alamadığımı sanıp, ardıma baktığımda epey bi yol arșınlamıșım. 
 Güneși ōnůme alıp,iki minik pırlanta bir koca yakut ile eșsiz güzellikteki sihirler ülkesine dalmıșım.
 Külkedisi sandığım kendimi, pammmmbıkprenses bulmușum.🤗😅😅
Iyiki genis ve guzel bir aileye sahip olmusum. 😇Iyi ki iki adet pırlanta doğurmușum. 😇
Ve Iyi ki bir bașkasının değil de, 
 Bu👇güzel insanın eși olmușum.💖❤️🎈🤗🎶


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...