18 Aralık 2011 Pazar

2. Yaşgünü Pastamız...

 Selamlar herkese...
İnanılmaz yoğun günler hızla gelip geçiyor ve ben neler yaşıyorum neler...
Bakınsanıza 1 aralıkta çekilen bu görüntüleri bile yeni ekleme fırsatım oldu.
Neler yaşandı bir önceki posttan bu zamana kadar diye soracak olursanız;salı günü yaşadığım talihsiz olayla başlayayım anlatmaya.

Nöbet çıkışı eve gelip tam dinlenmeye geçeceğim bir sırada bebeğimin çantamdan aldığı bir hapı ağzından çıkarırken gördüm.O telaşla 114 zehirlenme hattını arayarak buscopanın bebekler üzerindeki etkisini öğrenmek istedim,aldığım bilgiyle olası bir durumla karşılaşmamak için bebeğimi alıp Sami Ulus Çocuk Hastanesine götürdüm.Bir şüpheyle götürdüğüm hastaneden 24 saat ayrılamadım.İsteğim dışında bebeğimin midesi yıkandı,karbon içirildi ve zorunlu 24 saat müşahade...

24 saatlik bir nöbetin ardından sandalye üzerinde geçirilen bir 24 saat daha.üstelik bebeğimin yok yere gözlerimin önünde ızdırap çekmesi de cabası...Üstelik bel fıtığımın en ağrılı dönemini yaşadığım bir günde..Üstelik babamız yurtdışındayken.kendimi nasıl hissettiğimi anlatamam bile...sadece yaşamak lazım bunu.Allahım kayınvalidem ve kayınpederimden razı olsun,biran yalnız bırakmadılar bizi.Birde hayırlı komşumuz Erhan abiler...Gerçekten Allahım herkese hayırlı komşu hayırlı aile nasip etsin diyorum.

Neyse zar zor geçirilen ikinci 24 saatin ardından eve gidip hastanenin mikroplarından arınıp temizlenme ve çamaşır yıkama işlemi.Ardından o günün akşamına gelecek olan sevgili anneanne ve dedem için kayınvalidemin yardımıyla yemek hazırlığım ve elbetteki günün akşamında AŞTİye gidip terminalden dedemlerin alınması.
Anlayacağınız neredeyse hiç dinlenmeden geçirilen 56 saat...

Neyse geldi geçti diyelim,dinlendim,tontonlarımı rahat ettirip yüzleri gülerek bugün uğurladım.İnanılmaz mutlu oldum onları ağırlamaktan.Bu ilk evime gelişleriydi.Canlarım benim,benim için onca yolu aşıp geldiler ve beni çooooook mutlu ettiler.şimdi yoldalar akşama varacaklar inşallah...

Bu arada elbette en büyük eksiğim sevdiceğim...Hala Hindistanda...Dubaiden sonra Hindistanda 15 gün kalacaklardı.Vuslata 7 gün kaldı:))
Allahım benim için esirgeyip korusun yarimi,dedikten sonra gelelim doğumgünümüze....

Bu sene bebeğime iki doğumgünü tertip ettik.İlki Malatyada anneannesi ve teyzelerinin düzenlediği doğumgünüydü.Buradan bir kez daha teşekkür ediyoruz anneannemize güzel doğumgünü kutlaması için.Ve aldığı cici cici kıyafetler,oyuncaklar için.
Halamızın Afganistandan gelmesi,küçük halamızın dedemizin yanımızda hazır bulunması güzel bir ikinci doğumgünü kutlaması için nedenler oluverdi.Küçük halamız ve babaannemiz balon ve süsleme işiyle ben de menü hazırlıklarıyla alakadar olunca ortaya böyle bir görüntü çıkıverdi.
Sonuç ise
Berkayı tek kelieyle mestetti.Hala" iiki dodunn bekkay" diye geziyor ortalıkta.Çok eğlendik gerçekten.
Allahım tekrarını yaşatsın,nice güzel yıllar nasip etsin yavruma...


Aile arasında kutlanan sıcak bir doğumgünü oldu.Menüdeki besmeçler ve lahana sarması babaannemizden,rus salatası küçük halamızdan,geriye kalanlar ise annesinin ellerinden....


Kuzucuğuma geçen sene ahtapotlu doğumgünü pastası hazırlamıştım.
Bu sene ise arabaları özellikle de şimşek mcqueen meraklısı olan miniğime kendi ellerimle hazırlamak istedim araba temalı doğumgünü pastasını.Tamamı şeker hamuruyla kaplı pastaları sağlıklı bulmadığımdan pastanın sadece süslemesinde şeker hamuru kullandım.

Pandispanyasının inceliklerine bu sayfamdan bakabilirsiniz.Ara kreması için bu sayfama tıklayabilirsiniz.Üzeri için 1 su bardağı soğuk kremşanti krem şanti katıp çırparak hazırladım...Pastanın kenarlarını süsledikten sonra Aydınlıkevlerdeki Koza Pastanesinden aldığım şeker hamuruyla araba ve diğer süslemeleri yaptım.
"İyiki doğdun" yazısına küçük halamız yardım etti.Derken son olarak hazır aldığım çikolata sosuyla üzerine berkay yazıp mumlarını takarak dolaba kaldırdım.
Tecrübe ettiğim bir husus;hazır çikolatayla yazdığınız yazının ne kadar ince yazarsanız yazın dağılıp yayıldığı.
Aslında incecik yazdığım yazı yayılarak bozuldu.Tecrübe etmiş oldum.Demekki bir dahaki sefere hazır çikolata sosuyla yazı yazmamak lazım...


Böylece kuzuğumun 2. yılı sağlıkla sıhhatle geride kalmış oldu...Rabbim nice sağlıklı günlerini göstersin inşallah...
Nice senelere kuzucuğum....

mintiden sevgiler

21 yorum:

Doyumluk.... dedi ki...

Geçmiş olsun. doğum gününü kutlu olsun.sevgiler...

fatosun mutfagından... dedi ki...

canım yüreğim ağzımda okudum hastane telaşınızı çok geçmiş olsun..şükürler olsun bir şey olmamış kuzuya...doğum günü de kutlu olsun..sağlıklı mutlu huzurlu bol başarılarla dolu uzun bir ömürdiliyorum yakışıklı berkay a..sevgiler

u.aydin dedi ki...

guzelcigim ne zorluklar yasamissin allah hepsini gecmis eylesin.tekrarini gostermesin.kucuk cocuklara cok dikkat etmek gerekiyor gercekten.ellerinize saglik hepinizin.menunuz zenginmis.berkaya da nice mutlu saglikli yillar diliyorum.tabiki sana da annesi.babasina da bir an once kavussun insallah.sevgiyle kal hayatim.

Ferkay dedi ki...

Berkay nice mutlu seneler canım.
Sende tez elden sevdiceğine kavuşursun inşallah..
Sevgiler..

Unknown dedi ki...

Canim benim.... Allah esirgemis yavrunu... Cok ama cok gecmisler olsun diyor, Berkay`ciga saglikli, mutlu, basarili bir ömür diliyorum annecigi ve babacigi ile... Sevgilerimle,

lezzet-i mekan dedi ki...

öncelikle cok geçmiş olsun, Allah evlatlarımızı korusun, dermansız dert vermsin inşallah. sonrada doğum gününüz kutlu oldun. mutlu sağlıklı bir ömür dilerim yavrunuza, iyi geceler ve mutlu haftalar. sevgiler.

LaMa dedi ki...

mutlu y,, kazasiz belasiz yillar diliyorum!

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Allah kavuştursun,
Berkayada nice güzel yillar dilerim
Sevgiler

YELDA dedi ki...

nice mutlu yıllara, acil şifalar...

Nil dedi ki...

Mintim kuzuna nice güzel yaşlar dilerim. Rabbim sağlıklı uzun başarılı mutlu bir ömür nasip etsin yavruma.
Herşey nefis görünüyor emeklerinize sağlık. öpüyorum

Ha bu arada çok geçmiş olsun diyorum rabbim tekrar yaşatmasın canım.

Rosita Vargas dedi ki...

todo maravilloso y delicioso,buena sugerencias,abrazos y feliz navidad muchas bendiciones.

asuman dedi ki...

çok geçmiş olsun minticim oğluşunada allah hayırlı güzel bir ömür versin sevgiler

Defne Kızın Anası dedi ki...

minticim merhaba

büyük geçmiş olsun arkadaşım. inan okurken o kadar kötü oldum ki. allaha şükürler olsun hiçbirşeyi yok oğluşunun. çok dikkatli olmamız lazım ya birden kendimi düşündüm ayy allah korusun. yavrularmızı herşeyden kazadan beladan nazardan korusun yarabbim.

eşinide allah kavuştursun canım. ayrılıklar zordur tabi allah böyle ayrılıklar yaşatsın gelip geçici olsun.

berkaycık iyiki doğmuş. menü süper ellerinize sağlık canım.

çok öpüyorum sevgiler

Oglak Kizlari dedi ki...

Lahana dolması ve renkli kurabiyeye bayıldımmm..

bende isterim.

Nice mutlu senelere, sağlıkla inşallah.

Neşeli anne Çiğdem

caferengigül dedi ki...

Gerçekten büyük geçmiş olsun.Sofra çok güzel,nice yıllara, mutlulukla.

bırtutamkekik dedi ki...

çoookk geçmiş olsun canımm..
çok üzüldüm..
sağlıkla huzurla nice güzel yaşlar versin rabbim kuzucuğuna..
çok güzel görünüyor herşey...
muhabbetle...

durutarifler dedi ki...

Ne diyeceğimi şaşırdım. Önce geçmiş olsun. Sonra da doğum gününüz kutlu olsun.
Bu arada her şey çok güzel görünüyor.
Ellerine sağlık
Sevgiler

Unknown dedi ki...

büyük geçmiş olsun geç kalmış olsamda çok üzüldüm herşeyi merak edip ağızlarına attıkları dönem çok zor dönem kısacası ama çok şükür yüce rabbime birşey olmamış çok sevindim tekrar geçmiş olsun nice mutlu yıllar sağlıkla huzurla inşallah sevgiler...

zeymurancafe dedi ki...

iyiki dogdun yakışıklı daha nıce nıce senelere sağlıcakla kocaman optum senı ve annenı

Güloanne mutfakta dedi ki...

Alevciğin Yaşamınca güzel yıllar, mutlu yarınlar, dostça dostluklar hep senin olsun. MUTLU YILLAR

Tatlı Mutfağım dedi ki...

selamün aleyküm alev.

çok girmiyorum artık bloglara. malum yoğunluktanda pek uğrayamıyorum. diğer postlarına pek bakamadım. son iki tane yazdığını okuyabildim...

çok üzüldüm. çok büyük geçmiş olsun. Rabbim bir daha yaşatmasın. senin için oldukça zor bir gün olmuş gerçekten.

Hatice büşra babaannesinde düşmöüştü bende onu aldığım gibi çocuk hastanesine götürdüm diğer kızımı bırakıp. ordan sigortaya gönderdiler. bebek arabasınıda almamıştım babamızda işteydi. yola büşra kucağımda zor çıkmıştım. ordan sigortaya. çok şükür gene dikiş atılmadı ogünde. o günde diyorum çünkü 2. ye böyle bir kaza atlattık. ordan oraya sürüklenmiştik ogün bizde. Rabbim evlat acısı yaşatmasın hiçkimseye.

gözün aydın eşinle kavuşmuşsunuz:)

ufaklığın doğum günü kutlu olsun. yeniyaşında ve diğer yaşlarında ailesiyle afiyetli br ömür dilerim Mevladan ve pek tabii ukbada...

öpüyorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...