8 Aralık 2011 Perşembe

zeytinyağlı brokoli




İşte size miniğimin sevdiği tek sebze...
Brokoli...
Normalde sebze ve meyvelerle pek arası yok,ama iş brokoli yemeye gelince inanılmaz mutlu oluyor işte.
Ben buna da şükür diyorum ve elimden geldiğince mutlu olabileceği aralıklarla yapıp yedirmeye gayret gösteriyorum...


Malzemeler:
2 adet ortaboy patates
brokoli(arzu ettiğiniz mktarda
2-3 y.k. sıvıyağ
1 adet kurusoğan
1 y.k.salça
tuz
Hazırlanışı:
 1-Kurusoğanı küçük doğrayıp sıvıyağda pembeleştiriniz.Üzerine salçayı ilave edip kavurunuz.Küp küp doğradığınız patatesleri ilave ederek salçayla birlikte bir kaç kez karıştırıp üzerini örtecek miktarda sıcak su ilave ediniz.

2-Brokoliler çabuk pişeceğinden patatesler hafif yumuşamaya başladığında ilave ediniz.Tuz ve isteğe göre çok az pulbiber ilavesiyle brokoliler pişip yumşayıncaya kadar pişiriniz.Patatesler suyu çok çekerse sıcak su ilave edebilirsiniz.
AFİYET OLSUN...

10 yorum:

Nil dedi ki...

özlemişim seni ve tariflerini Alevcim.

made in funda dedi ki...

görüntü süper.ye beni diyor resmen.ellerine sağlık.

mandalincikmazi dedi ki...

Brokoliyi salatası dışında şimdiye kadar yemeğini hiç yapmadım yemedim duymadım :))
hehehe kafiyeli bir yorum oldu :))
bunu deneyip tatmalıyım tadını merak ettim canım.
ellerine sağlık......

sibelyalcincom dedi ki...

çok sağlıklı bir yemek olmuş ellerinize sağlık:))

lezzet-i mekan dedi ki...

vitamin dolu bir yemek olmuş, ellerine sağlık. güzel bir hafta sonu dilerim sevgiler.

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik Alevcigim... Ben de hic yemegini yapmamistim ama simdi deneyecegim... Sevgilerimle, afiyetler olsun...

LeylaK dedi ki...

seviyorum bu kış sebzelerini, hiç yemeğini görmemiştim brokolinin değişik olmuş. ellerine sağlık.

Kahve Dükkanı

Bir Dilim Düş dedi ki...

Alev'ciğim harika görünüyor :))) Küçüğün de geçmiş doğum günü kutlu olsun sizlerle birlikte bir ömür boyu mutluluklar dilerim.

Sevgiler,
Evren

CANBOGAZDAN dedi ki...

Ilginc bir yemek olmus, denemeliyim. Ellerine saglik, sevgiler...

ihlamurcum dedi ki...

Brokoliyi hiç salçalı denemedimi hatta yapanı da duymadım ama resim güzel gözüküyor. Ellerinize sağlık

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...