6 Şubat 2014 Perşembe

Geçen Hafta Biz...


Yine yeni yeniden ben...
Ben minty...
gezmeyi dolaşmayı sevdiklerime zaman ayırmayı,onlarla birlikte olmayı kendine ilke edinmiş zat-ı şahane...ay çok mütevazi oldum dimi.bu tarz söylemlerden hiç hazetmesem de bu gün böyle bir giriş yapmak geldi içimden.
Bugün bambaşka bir konseptle karşınızdayım.sanırım artık,yani fırsat buldukça ara sıra da olsa bu tarz bir post yayınlamayı düşünüyorum...İlerde hatırlanması hoç bir jest olmaz mı aileme...Evet arkadaşlar Sayfam da ara sıra görebileceğiniz yeni bir kategori ekliyorum.
"Geçen Hafta Biz"
Neler olacak geçen hafta bizin içinde;
O hafta içinde yada son zamanlarda yaptıklarımız,
gezdiğimiz yada gittiğimiz yerler,
belki yeni konseptler,
belki farklı tatlar,,
tatlı anılar yada deyimi yerindeyse mintynin objektifine son yansıyanlar...
Umarım sıkılmam bu işten...Ve umarım sizlerle paylaşacak şeyler bulabilirim...Evet hemen göz atalım isterseniz...


Geçen hafta miniğimizin en sevvvvdiği lezzetlerden biri bu kez PizzaHut'ta keşfedildi .
Turkısh supreme...
Şiddetle Öneriliyorrr...
Üstelik yanında seçtiğiniz çorba patates yada salata üçlüsünden biriyle birlikte...Damak çatlatan çorbası tek geçilir elbette ...


 Aradığım bayıldığım gömleğe rastladım-sevindim...:)
Meğerse konsept gereği konulmuş-üzüldüm :(
AMA sizce de çok şık değil mi?


 Linens'in aksesuar bölümü ziyaret edildi...
Ve bu biblolara resmen iç gitti :))

 BurgerKing oyun evinde epey zaman harcandı...
küçük beyimiz pek eğlendi...

Miniatürk'ün mini maketleri ilgimizi çekti...
Bol bol resim alındı dünyanın en harika eserlerinin mini versiyonlarıyla...

"Geçenhaftabiz" den bu haftalık bu kadar...
Sevdiklerinizin heep yakınında olabilmeniz dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...