28 Ağustos 2016 Pazar

9 Aylık bebek Kahvaltısı / 9 aylık bebeğim neler yiyor






9aylik kuzum istahsiz bir bebek degil cok sukur.
Gūnluk bir yemek duzenimiz olustu bile simdiden.

Sabah 09.00-10.00 arasi muhakkak kahvalti... 

& 1kibrit kutusu peynir (cogu zaman evde kendi yaptigimi veriyorum ama buradaki hazir)
&2-3zeytin
&1-2ck.pekmez
&1ceviz


Bunlaır mutlaka yedirmeye çalışıyorum.
Ama 2-3 gündür ateşinden dolayı neredeyse hiç bişey yemiyor ama geçici bi durum inşallah.

Bunun disinda neler veriyorum?;

-Findik ezmesi...
-Maydonoz peynir dereotu ve susam ile yaptigim pankek.yumurta yemedigi icin bunu sık yapip ekmek niyetine eline veriyorum
-Kasarli tereyagli omlet yapip cavdar ekmegiyle yediriyorum.
-Arasira patates kizartip onune koyuyorum.eliyle yemeyi seviyor.
-Bazen meyve puresi+yogurt
Bu yazdiklarimi ara ara yediriyorum.Ama hepsini bitiriyor mu tabiki de yiyemiyor.menemen yaptigimda bile ekmek banip tattiriyorum.Önemli olan kahvalti aliskanligi kazanmasi....simdilik aklima gelenler bunlar...

Bizden sevgiler sevgili anneler...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...