5 Ağustos 2016 Cuma

Hayat 1-0 Yendim Seni...

Resim netten alıntıdır.

Ne çok hirpaladin ne çok zorladin öyle.
Soyle bitmeyen zalimliklerinin ardi geldi mi? Söyle hayat canima batan dikenlerin haddi belli mi?
Acimadan kavurdun harli alazda....Hadi yolun bul dedin puslu ayazda....Emekletmeden yurutmekti niyetin değil mi?
Seni gidi zorba!
Tökezlerim sandin...Pusulami sasarim da düz yolumdan saparim sandin...
Eyvallah...
Yanildin 😊

Ardima baktigimda yitik bir cocukluk mevcut evet ve az kullanilmisindan bir genclik :)
Ama bilmedigin bir şey var...
ARDIMA BAKMAYI BIRAKALİ COK OLDU....

Şimdi kayip mutluluklarim yerini sevgi sellerine birakti...Şimdi yitme zamani değil bitme zamani.Filiz vereli cok oldu ,simdi derme zamani....Uzaklardan bakmiyorum sana artik.
Yaşıyorum...
Bak şimdilerde kilidin ellerimde.
Sen ise  kanayıp duran kayıp bir menzildesin...
Geriye dönmek mi?Deli misin?

Artık menzilim belli...
Ektiğim sevgi tohumlarinin hasat mevsimi....
Şimdi koskocaman sevgi tarlam var benim....içinde hayat buldugum minik avuçlarim,ışiltisinda kaybolduğum bir cift kara göz var...Biriktirdiğim dostluklar,sırtımı dayadığım aile büyükleri,azmettiğim başarılar,sahip olduğum tüm güzellikler...

Bak .
Mutluluk  AVUÇLARIMDA.
Kaynağı ise;  alınterimde.

Şimdi ne mi yapıyorum?
Nasip eyleyene şükr eyliyorum.

 Ve...
Gülüyorum sana...
Bana azmin zaferi...Sana maglubiyet birakiyorum...

"Bazen böyle esiyo işte:)
Yine meltem esti gönlümde...
5.8.16 
günün er saati.."
@

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...