12 Ağustos 2016 Cuma

Nohut Salatasi



Nohut yemeği yapacaktim minik yawruşlara fazla haşlayinca bi kismini da 
salata yapiverdim.
Neler mi koyacaksiniz salataya?
 O an elinizin altinda hangi malzeler varsa katin ve lezzetlendirin.
Canimizin yemek Istemedigi şu sıcak gunlerde afiyetle yiyin.

Neler koydum ben?

1 sb haslanmis nohut
Yarim sb haslanmis pirinç
3-5 dal Maydonoz
2-3 dal Yesil sogan.(eger yoksa minik bi kurusogan da olur.mutfakta olmaz diye bişey yok.Kimse sizin keyfinizin kahyası değil.)
Kirmizi kapya biberin yarisi
1 Salatalik


 Tūm malzeleri dogradim ve karistirdim
Ūzerine yarim limonu sıkıp cok az zeytinyagi
gezdirdikten sonra himalaya tuzundan serpip
karistirdim ve sonra servis yaptim...İşte bu kadaar...
Kolay...Pratik...Lezzetli...


Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...