7 Ağustos 2016 Pazar

Üzüm Etkinliğiyle Hayallerini Kurgula



Sevgili anneler....
Evlatlarınızla zaman geçirin...
Sevin...Sarılın...Kucaklayın...Yanında olun...
Neden mi?
Çünkü çok hızlı geçiyor zaman..
İnanın onlarla zaman geçirmek sanıldığı kadar zor değil...
Mutfakta mısınız.?
Çok işiniz var ,yemek mi yapıyorsunuz?
Çağırın onu/onları da yanınıza...Koyun önüne bi tabak çekirdeksiz üzüm ve bi kutu kürdan...
:)
"Hadi bununla HAYALLERİNİ KURGULA "deyin sadece...
Siz ailenize misler gibi kokan sıcacık yemekler pişirirken o neler inşa ediyor çocuk dünyasında bakın ve görün:) 


Berkayım böyle bişey çıkardı ortaya...
Gah atom çekirdeği dedi adına...Gah inşaat alanında hayal etti kendini...
Benden yardım almadı mı?Elbette aldı...
Üstlere doğru çıktıkça sallanan inşaatı birlikte oturttuk sağlam temellere...
Evladım dedim sağlam temellere oturt karakterini...
Temelin mayan sağlam olursa unutma ki sapasağlam olur hayattaki duruşun,
 tıpkı buradaki inşaat gibi :)

"Temelinde mutluluk olsun" dedim...
Sadakat ve özveri...
Sen her dem alın terinle ör tüm temellerini...
İçine umutlarını göm...
Göm ki yeşererek büyüsün hayallerin gibi...
Aman dedim....
Sakın  küçük tutma hayallerini...

Bir de ennnn sevdiklerini yanından uzaklaştırma...
Bak bu inşaatı yaparken nasıl benden yardım aldıysan hayat yolunda da kardeşinden al dedim.
Ve kardeşinin ol en büyük dayanağı...
Siz sırt sırta verirseniz ve  her dem böyle sevgiyle yakınlaşırsa elleriniz atılmadık temel örülmedik duvar bırakmazsınız dedim...

:) 
Bir yandan yemeğimizi yaptık,bir yandan muhabbetimizi...
Sonunu mu merak ettiniz?
Gördüğünüz bütün üzümler cuppaa mideye...
:)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...