15 Ekim 2016 Cumartesi

Ahmet Kaan'ım 10 aylik \ 10.ay bebek gelişimi



10.ayımızı da geride bıraktık.
Bu ay doktor kontrolümüz vardı.Maşallah herşey normal çok şükür.
Bıngıldak hususunu danıştım "gayet normal bir seviyede bıngıldak kapanma hızı"dedi doktoru ve su serpti yüreğime.
12.ayımızda kan tahlillerimiz var .
kilomuz yerinde saymaya devam ediyor minik gramlarla var değişiklik sadece...
Boyumuz gayet güzel.
Akranları arasinda önde denilebilirmiş.,,olması beklenen 73cm iken 74.5 cm miniğim..
Allah ım esirgesin seni hareketli prensim ...


- Bu ay hareketli olmanın en pik noktasını yaşıyor,annemizi çok yoruyoruz...

-Neredeyse hiç poz yakalayamıyorum.Sadece uyurken resimleyebiliyorum.Kamerayı farkettiği an kaçıyor ve ne yaparsanız yapın asla bakmıyor :)

-Evde gün içinde sürekli aksiyon yaşıyoruz.Ya elini klozete sokacakken yakalıyorum,ya ayakkabılıktaki ayakkabıları yerlere fırlatırken...Elini yıka ,dağıttığı yerleri topla,ayakkabı fırlattığı yerleri sil derken zaman nasıl geçiyor anlamıyorum bile...

-Dağıtmaya,araştırmaya,karıştırmaya bayılıyoruz...

-Gardropta ki uzanabileceği katlı çamaşırları yere indiriyor...Ne vakit çamaşırları katlasam ve uzanabileceği mesafeye koysam yerle yeksan oluyor.

-Sevmediği şeyleri ağzıyle etrafa püskürtüyor,sevdiği şeyleri alabilmek adına ağzını neredeyse tabağa sokuyor:) çok komik.

-Topa bayılıyor.Evin içinde kedinin yumakla oynadığı gibi top sürerek dolaşıyor.Kanepenin altına giden topa eğilerek bakıyor

."Top nerde bebeğim?" dediğimde topa yöneliyor yada en son kayboldğu noktaya gidip arayıp duruyor.

-anne,
baba,
dede,
cısss,
hadi ve
attı kelimelerini söylüyor.Anne,abi ve baba nerede?sorularini yönelttiğimizde söylenen kişiye bakiyor yada ona doğru gidiyor.

-Kitabini/larını kendi başina inceliyor,sayfalarini çevirebiliyor.

-Makarnasini kendi başina yiyebiliyor daha doğrusu direk yutuyor :) .

-1kibrit kutusu peynir 1-2zeytin,1-2 tk pekmez,dvit ve demir e devam.
Ekmekçi bir minik.Bol bol ekmek yiyor.makarna ve pilava bayiliyor,corbalar yemekler evde hangi menü varsa artik.
ceviz badem veriyorum.yogurt arada seviyor arada istemiyor.

-Suluğunun kapağini veriyorum kapatabiliyor.

-Tlfnu eline alinca kulağina götürüp aloya benzer bi ses çıkariyor😅

-Kumandalari bildiğin kullaniyor.tv ye tutup en olmadik yerde kapatiyor😅

-_Tv izlemiyoruz akşam 19a kadar.ihtiyaçta duymuyoruz aile boyu.Tv bizde aksesuar yani.😅

-en sevdiği oyun kovalama yakalama...Koltuklarin arkasindan ve dar yerlerden geçmeye çalişmak ise favorisi....
-Meyveciyiz.6-7çilek yada 10-13üzümü severek yer.kavun nar en sevdikleri.

-Kablolara bayılıyor.Abisinin mause nu yere atıp kırınca,kırık olan mause onun oldu...Fişi prizden çekip çıkarıyor biz görmediğimiz zamanlarda.Nerede tehlikeli bir iş var, içinde Kaan var.:)
Abisinin okulundaki saksıları çekince yere düşürdü mesela...

-Tek başına epeydir ayakta durabiliyor ama hala adım atmamada kararlı benim minik kuzum.Desteksiz ayakta dururken iki eliyle tuttuğu oyuncakla oynayabiliyor.Biryerden tutunmadan yere eğilip kalkabiliyor.

Şarkı duyduğu an totosunu sallamaya bayılıyor.Tempo tutuyor aklınca.flütü üfleyerek ses çıkarabiliyor...

-En komiği nerede arı yada sinek görse takip ediyo.Tam bi komedi...Bide öyle ordan oraya sürekli emekliyor.Evin heryerini gezip duruyor sürekli.Tam ölçü alamadı sanırım ,her m2yi dolaşıyor çünkü :)))))

Neyse anlatmakla bitiremeyeceğim sanırım.En şikayet ettiğim konusu ise uykusu.Uyumuyor benim minik canavarım.Gece kaç kez kalkıyorum sayamıyorum artık.Ama olsun...Sağlığı sıhhati yerinde olsun da,varsın uyumasın...Yeter ki mutlu bir bebek olsun...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...