12 Ekim 2016 Çarşamba

Almanya Almanya...



Selamlar gönderiyor iyi akşamlar diliyorum herkese...
Cennet vatanımın canım ülkemin bir karışını dünyalara değişmem lakin şu Avrupa ülkelerindeki temizliği titizliği görünce de,bi içim gitmiyor değil hani...
Ah diyorum kendi kendime 
daha fazlasına layık güzeller güzeli ülkem...


Fotoğraflar eşimin objektifine ait ...
Kendisi oradayken çekip göndermişti bana...
İşi gereği yurt dışı seyahatindeydi yine...
 Daha fazlasıyla ilgili konuşma yasağı olduğundan ayrıntı veremiyorum :) :) :)

Çok konuşuyorum,tez canlıyım,içim dışım bir ..Ne var ne yok hemen her şeyi paylaşıyorum ama  evdeki Bay Rtük işleriyle ilgili yayın yasağı getirdi... ..:)

Bu nedenle çenemi tutuyorumm sadece bu güzel Almanya resimlerini yayınlamakla yetiniyorum... :)


Tamam tamam hangi şehri olduğunu yazmak da yasak değil herhalde değil mi?

Hannover tabikii:) 


Temiz, düzenli, yeşil...
Springe ve Pattensen kasabaları diyeyim ve susayım tamamen... :) :)


Ama çook güzel yerler değil mi?
Hep diyorum benim işim,mesleğim şöyle gezmeli,dolaşmalı,araştırmalı,sunmalı bir şey olmalı diye...Belgesel falan hazırlamalıyım mesela...
Hayaller...Hayaller....

3 yorum:

PaSaSofraM dedi ki...

Slm canim umarim iyisindir uzun zamandir yazismadik.
Almanyada ben yasiyorum evet temizliğine diyecek bisey yok ama nolursa olsun vatanimizin zerresi olamaz.

mintinin dünyası dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
mintinin dünyası dedi ki...

iyiyim canim.ne cok oldu gorusmeyeli.sayfana baktim sen de cok sık yazmiyorsun sanirim.sayfana yorum yazayim dedim yazilmadi nedense buradan hasbihal edelim bari😊
Almanyada oldugunu biliyorum canim.ama dedigin gibi ile de vatan degilmi.cocuklari opuyorum eskimeyen arkadasim benim.sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...