16 Ekim 2016 Pazar

İşten Ayrılalı 1 Yıl Olmuş Tam...

Not:Bu resim de neyin nesi demeyin...
Oğlumun resmi....
Gülmeyin ama resimdekiler de çekirdek ailemiz...
Komediyiz...
:)
Hoşuma giden ise;bulutlar bile gülümsüyor...
İçindeki mutluluğu resmine yansıtması ne güzel...
(not:çöp çocuk kitabına bi göz gezdirin derim)
 :) :) :)


İşten ayrılalı 1 yıl olmuş tam...
Bir de bana sorun bakalım o kadar uzun zamandır evdeymiş gibi hissediyor muyum?
Sanki daha iki hafta olmuş evde kalmaya başlayalı.
Öylesine açım evde olmaya...Çocuklarımla baş başa kalmaya...

Ne kadar da hızlı geçiyor zaman...Çalışırken daha çok farkederdim ,daha bi ivedi idi yaşamım.
Evde kalmaya başlayalı yavaşladı sanki.
Daha bir huzurlu, daha bir dingin,daha bir YAŞANASI...

Ama geriye az bir zamanın kalıyor oluşu stres etkisi yapıyor haliyle.
Bence en iyisi düşünmemeli.
Daha 1 yıl evdeyim Rabbim izin verirse...
Stres yapmak yerine sanırım en güzeli kalan zamanı sindire sindire,içine çeke çeke yaşamalı...
Zira ayrılıklar baş gösterecek sonrasında...
Oğlum; gün boy okulunda olacak mesela,akşam kalan vakitte ödevle şunla bunla geçecek ve doyasıya zaman geçiremeyeceğim evladımla şimdi geçirdiğim gibi ...
Bebeğim;gün boyu kreşte olacak,eve geldiğimizde yine uyku saatine kadar azıcık koklayabileceğim kuzumu :( Öğretmenleriyle geçirdiği vakit benimle geçirdiği vakitten daha çok olacak neredeyse...Onlar benden daha çok görecekler kuzucuğumu :( ...
Vermiycem bakıcıya,kreşe...Gitmiycem işe falan... :(

Hep yanı başımda olsunlar istiyorum...
Kokularını içime çekebileceğim kadar yakınımda olsunlar istiyorum....
İşte bundandır işe başlayacak olma telaşlarım...

Ahh!çalışan annelere çocukları 8 yaşına gelinceye kadar ücretsiz izin verilse keşke...
Tamaaaam!!!
Abarttım dimi?
Duygusal anneye bağladım yine...
Napiiim,büyümelerinin her bir anına şahit olmak istiyorum...
Hep gözlerimin önünde olsunlar istiyorum...
Rabbim sağlıklı günlerini görmeyi nasip eylesin inşallah diyorum...
Ve yamacımda oynayan kuzucukların oyun saati sona erip,artık uyku saatleri başladığından sizlere hoşçakal demek istiyorum...
Sağlıcakla Kalın......




Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...