13 Mart 2017 Pazartesi

Seninle Yaşlanalım....


Bırak çabuk geçmek istiyorsa geçip gitsin zaman...
Korkmuyorum sen varsın ya yanımda....
Korkmuyorum yaşlanmaktan ve yalnız kalmaktan....
Seni bana bağışlasın Yaradan...
Senin yamacında yaşlanayım yeter ki...
Sen pamuk saçlarımı örersin,ben ellerindeki yıllanmış yolları seyrederim...
Sen bi çay yaparsın yine en nefisinden,ben ise nereye koyduğunu unuttuğun gözlüğünü ararım....Sonra birlikte aramaya koyuluruz gözlüğü...Taki gözünde olduğunu farkedene kadar😇
Varsın olsun...
Duymasakta, biz yine dinleriz müziğimizi....
Elimizde çay ile görmekte zorlandığımız manzaraya dalarız belki...
Koyu bir muhabbet tuttururuz...
Çocukların torunların geleceği günü sayarız....
Unutsakta yine yine hatırlar, yadederiz birlikte geçen gençliğimizi....
Nefesimizle ısınır,gözlerimizde aydınlanırız...



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...