20 Mart 2017 Pazartesi

Sıradan Bir Gün


💝Sabah Kaan'ın mırıltılarıyla uyandım,güne onunla top oynayarak başladık.Topu kovaya basket attık,yerdeki legoları topladık,bezini tulumunu değiştirdik,uyuyan abimizi uyandırdık.
💝Ballı ıhlamur ve kaşarlı omlet eşliğinde kahvaltılarını yaptırdım.Sabahki top oyunundan önce Kaan a fındık ezmesi yedirmiştim onu saymıyorum.
Yatakların üzerini düzelttim.
💝Kahvaltı sofrasını toparlarken boş durmak yok,Berkayın dün akşamdan harıl harıl ezberlemeye uğraştığı Dur Yolcu! siirini çalıştırdım,dinledim,teyit ettim.
💝Buzdolabının içine el attim pek bi dağılmışti yeniden düzenledim.
💝Berkay;Anne kalemliğimi tamir eder misin?dedi.Kalemliğini diktim onardim.
💝Bugün beslenmede hamur işi günu olduğundan Berkayin beslenmesine peynirli gozleme pişirdim ve ihlamur hazirladim.
💝Kendime bir bardak çay alıp onlar oyun oynarken Berkay'ın okuduğu lakin anlayıp özet çikarmakta zorlandığiı "Anneannemin Cep Telefonu" isimli hikaye kitabini okuyup özet çikarttim😬😬90 sayfalık bundan daha gereksiz bir kitap daha olamazdı sanirim😬😬Hayır dünya klasikleri denk gelsin,La Fontaine masalları denk gelsin.Şans iste!!
💝Akşama yapacağım ıspanakları yikayıp sirkeli suya bastım.
💝Bu arada yawru aslanım kaka yaptı😰😬😂
Onu temizledim😇
💝Makineye çamaşırları atıp çalıştirdim.
💝Yavru kuzumun uyku saati geldiğinden onu uyutmaya götürdüm.
💝Berkay'ın okul kiyafetlerini verip giyinmesine yardimci oldum.
💝Toplanacak çamasirlari topladim.
💝Mutfaktaki ıspanakların suyunu değiştirip bi sirkeli su daha yapıp içine bastirdim.
💝O arada Kaan uyandığında yesin diye (ev tarhanası,ev yapimi domates,zeytinyagi,tereyaği,sarimsak,ispanak,zerdeçal  ve az sehriye ile yaptku.İspanaklari daha sonra çikardim) tarhana corbasi yaptim
💝Berkay i okuluna bıraktım,18Mart Çanakkale Zaferi kutlamalarına iştirak ettim.Tam eve dönecektim ki Berkay'a ödev olarak yaptığımiz geometrik şekilleri evde unuttuğumuzu farkettik.Tekrar eve gelip şekilleri aldım Berkay'a yetiştirdim.iyi dersler dileyip eve döndum.
💝Kendime bi kahve yaptim,robot değilim nihayetinde dimi,ben de insanim😂😂😂


💝Çamaşırları serdim.
💝Kuruyanları katladım,yerine yerlestireyim dedim.Gardrobun tozlandiğini farkedip gardrobu sildim,camasirlari yerine yerlestirdim.
💝Kaan uyandığı için onunla oynadım.Satrançları kutuya doldur-boşalt oyunu.Sonra çorbasıni icirdim.
💝Sonra yemek yapmaya başladım😰😱Ay gün bitmedi.Bu arada belki 3-4kez mutfağı ve içeriyi süpurgeyle çektirdim.Bilmem kac kez oyuncak topladim.😰
💝Sonra Akşam yemeği ve bulaşıklar...
💝.Artik atlaya atlaya kisa kisa anlatir oldum😱 Anlatmaktan yoruldum çünku.
💝Sonra ödev...😱
💝Sonra Berkayla resim çalişmasi yaptik,yukardaki...
Ay daha fazla yazamayacagim bu kadar iste!
Yani biz anneler koş koş bitiremiyoruz...
Gidin sorun karşilastiginiz her anne boyle inanin bana,hatta daha yogun....Daha yorgun....
Misafiri alisverisi temizligi işin içine girince o kismı anlatmiyorum bile.
Ne zaman ve nasıl mı sona eriyor bu yorgunluk?
Aksam evlatlarımıza sarılarak uyuduğumuzda😊😉

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...