8 Nisan 2011 Cuma

Haşlama Patlıcanlı Salata

Selamlar sevgili arkadaşlar,
Zamansızlıktan yakınmaktayım hala.
Önceleri sadece bir bilgisayaraımız vardı ve eşim de ben de bilgisayar delisi olduğumuzdan bilgisayar için yarış yapardık adeta.Sonraları laptopumuzla birlikte her ikimizde pc ihtiyacımızı karşılar olmuştuk ve uzun uzun kalabiliyorduk pc başında,şimdilerde ise evimizde2,işyerlerimizde ise çifter çifter bilgisayar olmasına rağmen,malesef eskisi gibi zaman ayıramıyoruz bilgisayara.

Eşim;3D MAX hobisiyle ilgilenmek yerine,genelde ingilizceye hazırlanmayı tercih ediyor bu ara,ben ise;yemek ve blog merakıma karşın boş bulduğum vakitlerimin tamamını evime ve bebeğime ve kalırsa,kendime ayırmayı tercih ediyorum.

Anlayacağınız ev hanımlığı dönemlerimdeki gibi öyle saatlerce kalamıyorum pc başında.Umarım ilerleyen zamanlarda düzelir bu durum dedikten sonra size görümcemin saatasını tanıtmak istiyorum.Açıkçası daha evvelinde yememiştim salatayı haşlama patlıcanla değişik bir lezzet oluşuyor ikisi bir arada.

Nasıl yaptığına geçecek olursak:
Patlıcanları soymadan halka halka doğrayarak az suda haşlayınız.Diğer tarafta bol domatesi bir kaç acı biberi 1-2 dal taze soğanı ve birkaç dal maydonozu küçük küçük doğrayınız.Limon yağ ve tuz ekledikten sonra haşlanıp süzülen patlıcanlarla birlikte karıiştırarak servis yapınız.Ya da salatanın etrafına diziniz.
Afiyet olsun...
mintiden sevgiler

7 yorum:

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

üzülme minticim zamanla düzeniniz oturur InsAllah..

haslanmis patlican salatasi bende daha hic tatmadim, farkli bir salata olmus.. sevgili görümcenin ellerine emegine saglik..

cici bir haftasonu diliyorum.. mutlu "umutlu" kalin :)

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Gorumcenin ellerine saglik canim.Tam bir diyet salata,patlicanin mevsimi de geliyor.
Bu arada bebis nasil,eee kolay buyumuyorlar.ilgi ve bakim bol bol zaman istiyorlar.
Sevgilerimle...

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Patlıcanları herhalde tuzlu suda haşlıyorsundur Alevim, değil mi? Aksi halde haşlama patlıcan yavan olabilir, tuzla lezzetlendirmek lazım. Ama oldukça sağlıklı ve ilginç görünüyor ablacım. Sana kolaylıklar ve kuvvet dilerim canım, kolay gelsin, eline sağlık..

yemekbiraşk dedi ki...

patlıcanın her haline varım... eline sağlık
sevgilerimle..

Gulden dedi ki...

Patlicanin her turune bayildigim icin eminim bu salataya da bayilirim. Haslayarak cabukk tursu yapariz bir patlicani. Nar eksisi, sarimsak, kuru nane vs. ekleyerek. Cok da guzel olur. Boyle de denemek lazim. Tesekkurler tarif icin.

PaSaSofraM dedi ki...

merhaba canim nasilsin, yine döktürmüssün :) ellerine saglik

aslı dedi ki...

Bu salatayı bir arkadaşımda yemiştim. tadı çok güzeldi. Ama hiç denemedim. Hazır tarifini bulmuşken hemen saklıyorum, patlıcan mevsimine kadar.
Ellerine sağlık Alev'ciğim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...