28 Temmuz 2010 Çarşamba

minti kurabi...



selamlar günaydınlar sevgili arkadaşlar.bu kurabiyeye minti kurabi dedim çünkü tarifindeki değişiklikler bana ait.un kurabiyesine yakın bir tadı var.ancak yediğinizde ardaki farkı hemen anlıyorsunuz.bu biraz daha gevrek oluyor ama öyle kıtır kıtır değil tabiki...beğeneceğinizi ümit ederek tarife geçiyorum...



                         MALZEMELER

1 paket margarin

1 su bardağı pudra şekeri

1 paket vanilya

1 yemek kaşığı gülsuyu

2 yemek kaşığı hindistancevizi
1 çay kaşığı kabartmatozu

un                        YAPILIŞI
BİR KABIN İÇİNDE,ODA ISISINDAKİ MARGARİNİ VE PUDRA ŞEKERİNİ İYİCE KREMA KIVAMINA GELİNCEYE KADAR YOĞURUN.

ÜZERİNE GÜLSUYUNU HİNDİSTANCEVİZİNİ VE VANİLYAYI EKLEYİN. UN İLAVE EDEREK YOĞURMAYA DEVAM EDİN.UNUN ÜZERİNE KABARTMA TOZUNU EKLEYİN VE KULAK MEMESİ KIVAMINA GELİNCEYE KADAR UN İLAVE EDEREK YOĞURUN.
KÜÇÜK PARÇALAR HALİNDE KOPARARAK ELİNİZDE YUVARLAYIN VE YAĞLI KAĞIT SERİLİ TEPSİYE DİZİN.

160 DERECELİK ÖNCEDEN ISITILMIŞ FIRINDA YAKLAŞIK 15 DAKİKA KADAR KONTROL EDEREK TUTUN.ÜZERİ PEMBELEŞMEDEN ÇIKARMANIZ GEREKİYOR.

FIRINDAN ÇIKAN KURABİYELER BİRAZ ILIDIKTAN SONRA ÜZERİNE BOLCA PUDRA ŞEKERİ ELEYİN.

AFİYET OLSUN...MİNTİ

10 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canımm nefis görünüyorlar:)) ama ben yerim onlarıı:)) hım hımm hımm:)))
yaşasın kurabiye yapmak..

Defne Kızın Anası dedi ki...

çok hamaratsın maşallah çocukla bunları hangi ara yapıyorsun.

YeMeK vAkTi dedi ki...

ellerine sağlık şekerim kurabiyeler süper görünüyor gerçekten gülsulu olması çok ilginç :)

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık gülsuyu güzel
bir aroma vermiştir.Bir tanecik al
dım öpüyorum...

http://belguzar anne.blogspot.com dedi ki...

merhaba ellerıne sağlık super görunuyor

Gizemli Tatlar dedi ki...

ellerine sağlık kurabiyeler nefis görünüyor...

mintinin dünyası dedi ki...

denizim sana katılıyorum tatlım...yaşasın kurabiye yapmak:))...bayılıyorum kurabiye yapmaya...


defnenin sevgili annesi teşekküler canım.benim bebiş akşam 9-10 gibi uyuyor ben de o saatlerde hava da serin olduğundan mutfağa geçiyorum genelde...

aylincim teşekkürler canım.gülsuyu hakiki olmalı ama,yoksa kokusu gelmiyor pek...


deryacım afiyet olsun arkadaşım.evet aromatik olduyor...aslında bir dahakine biraz daha artırayım diyorum gülsuyu miktarını...

belguzar annem hoşgeldin bloğuma.teşekkür ediyorum çok.ellerinden öpüyorum...

mintinin dünyası dedi ki...

gizemcim hoşgeldin canım.teşekkür ediyorum çok...

hanife dedi ki...

MaşaAllah bu ne hamaratlık arkadaşım eline koluna sağlık kurabiyeler ye beni diyor

mintinin dünyası dedi ki...

hanife ablam senin kadar değilim ama neyse:))öpüyorum hamarat ablam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...