4 Eylül 2010 Cumartesi

MUHALLEBİLİ GÜLLAÇ

177.TARİFİN ADI: MUHALLEBİLİ GÜLLAÇ  
GÖNDEREN:       MİSKET LİMONU


Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum 
Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek için  TIKLAYINIZ

Malzemeler:
1 paket hazır muhallebi (Dr. Oetker kullandım)
Muhallebi için 1 litre süt
8 yaprak güllaç
1,5 litre süt
1,5 su bardağı şeker
1 paket vanilya
Süslemek için kavrulmuş file badem, antepfıstığı

Yapılışı: Önce muhallebiyi 1 litre sütle hazırladım. O pişince ılınmaya bıraktım. 1,5 litre sütü kaynatmadan ısıttım, şekeri ve vanilyayı ekledim. 4 güllaç yaprağını sütle ıslatıp yuvarlak borcam tepsiye yerleştirdim. Muhallebiyi üzerine döktüm (hepsi çok fazla gözüktü gözüme, 2 kase ayırdım muhallebiden) üzerine kalan 4 yaprağı da ıslatıp yerleştirdim. Mutlaka bir gün buzdolabında dinlendiriyorum tadının daha da oturması için. Ve üzerini süsleyip servis yaptım. Bu kadar kolay, afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...