6 Eylül 2010 Pazartesi

ETİMEK TATLISI

195.TARİFİN ADI: ETİMEK TATLISI 
GÖNDEREN:        LEZZET ADASI


Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum
Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek için  TIKLAYINIZ

Malzemeler:
1 paket etimek
1 kilo süt
1 su bardağı un
1,5 su bardağı şeker
damla sakızı
yarım paket margarin

Karameli için :2 bardak şeker
2 bardak su

Hazırlanışı: Bir kilo süte un, şeker, damla sakızı ve margarini ekleyerek kaynayıpta koyulaşana kadar pişiriyoruz. 5-10 dk da kaynarken karıştırıp altını kapatıyoruz.

Karamel yapımı: 2 bardak şekeri ocağa koyup kahverengi oluncaya kadar kavuruyoruz. 2 bardak suyu da ekleyip hızlı hızlı karıştırıp şekerin erimesini sağlıyoruz ve sıcak sıcak etimeklerin üzerine döküyoruz. Daha sonra hazırlamış olduğumuz muhallebiyi bir mikser yardımı ile çırpıp (topaklanmaları yok etmek için) , karamelli etimeklerimizin üzerine döküyoruz. Üzerine de kakao döküp servis ediyoruz. AFİYET OLSUN…

NOT: Ben tatlının üzerine kakao döktüm arzu etmezseniz dövülmüş cevizde serpebilirsiniz. 

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Kolay gelsin canım, tarfilerde çeşit sınırı yok sanırım,etkinlik bugün sona eriyor galiba,benim kule kebabımı da alabilirmisin :) şimdiden teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...