6 Eylül 2010 Pazartesi

GALETA UNLU BÖREK

197.TARİFİN ADI: GALETA UNLU BÖREK 
GÖNDEREN:        ŞEKER PERİSİ


Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum
Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek için  TIKLAYINIZ

MALZEMELER:
 3 yufka
 1 yumurta
 peynir, patates, kıyma, ıspanak (arzuya göre ne isterseniz miktarda size kalmış)
 2 ç.bardağı z.yağ
 galeta unu
 maydanoz
 su

YAPILIŞI:
1 yufkayı önce ikiye kesin, kestiğiniz yufkayı uzunlamasına ortadan katlayıp su ile karıştırdığınız z.yağ ile yağlayın, daha sonra hazırladığınız malzemeyi kıyma ile yapacaksınız kıymayı önceden soğanlı karnıyarık içi gibi hazırlayın. Ben patates, peynir, rende havuç ve maydanozlu yaptım, böyle yapacaksanız pişirmeye gerek yok. Malzemeyi içine yaydıktan sonra rulo şeklinde sarın ve tepsinizin genişliğine göre 4' veya 3'e bölerek tepsinize yerleştirin. Her bir yaprağı ikiye bölerek aynı işlemi tekrarlayın, eğer yufka gözünüze ince gelirse iki yufkayı üst üstede koyabilirsiniz.
Tepsiye dizme işlemi bittikten sonra yufkaların üzerine yumurta sarısı ve beyazını sürüp üzerini kaplıyacak kadar galeta ununu serpin ve önceden ısıtılmış 180' fırında üzeri kızarıncaya kadar pişirin işte hepsi bu...
Çok kolay bir tarif yine; kıymalısı süper oluyor deneyin derim:) ben tembellik yapıp elimin altında hazır olan malzeme ile yaptım..haa birde sıcak yemezseniz çok hoş olmuyor tadı:(

1 yorum:

Bengü dedi ki...

Minticiğim, sitemdeki ciğer tarifi senin için. Sevgiler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...