25 Ağustos 2010 Çarşamba

BAYAT EKMEK PİZZASI

HOBİDÜNYAM YEMEK ETKİNLİĞİNİN 5.Sİ OLAN SAHUR LEZZETLERİ ETKİNLİĞİNDE BİRBİRİNDEN GÜZEL LEZZETLER MİNTİNİNMUTFAĞINDA YAYINLANMAYA BAŞLADI...TARİFLERİNİZİ BEKLİYORUM...

73.TARİFİN ADI: BAYAT EKMEK PİZZASI
GÖNDEREN:      GÜLGÜNÜN MUTFAĞI
    

Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum
Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek için  TIKLAYINIZ

 malzemeler
 2 bayat ekmek
4 yumurta
2 su bardağı süt
1/2 çay bardağı sıvı yağ
1 paket kabartma tozu
Üzeri için
biraz   sucuk veya 4 sosis
,2 orta boy domates
3-4 sivribiber
100 g kaşar rendesi
Kekik


Hazırlanması:
Bayat ekmekleri önce dilimleyin, sonra küp kesin. Bir kapta yumurtaları, sütü, sıvı yağı, kabartma tozunu çırpma teli ile veya mikserle karıştırın. İçine ekmek parçalarını ekleyip tekrar karıştırın. Fırın kabını margarinle yağlayıp tabanına un serpin. Ekmekli harcı içine boşaltarak düzgünce yayın, üzerine kekik serpin.domatesleri,sucuğu,sivribiberleri küçük küpler halinde doğrayarak hamurun üzerine yayın.üzerlerine kaşar rendesi serperek 180 derecelik fırında kaşarlar eriyip,üzeri hafif pembeleşinceye dek pişirin.

3 yorum:

huuuubakbi dedi ki...

anliyorum canim,seni çok severim hiç kusura bakar miyım,kolay gelsin minticim

Jibek dedi ki...

Alevcim beni aryıp sorduğun için çok teşekkür ederim. Canımsın, mesajına çok geç cevap yazabildim ama sen şimdi etkinlik telaşenden belki farketmemişsindir, etkinliğinde hayrlı uğurlu olsun Allah kolaylık versin tam senin gibi hamarat hanıma yakışan bir etkinlik olmuş tebrikler:)

Şimdi sayfanı gezerken çok hoşuma giden bir tevafukumuz oldu canım, benim taslaktaki müceddere pilavımın senin mercimekli bulgur pilavının sunumlarının aynı olduğunu farkettim tariflerde hemen hemen aynı, çok hoş değil mi :)yarın yayınlar etkinliğine yollarım inşallah.

Bu arada Cahidemin mantı çorbasının tarifini senin için yayınladım canım alırsan sevinirim.
http://cahidejibek.wordpress.com/

Hayrlı bereketli iftarlar, Allah kabul etsin, iftar anındaki dualar makbuldur benide unutma inşallah.

Adsız dedi ki...

Selamlar. Etkinlik icin gönderilen tariflerin hepsi ayri güzel Arkadaslara kolay gelsin. Yalniz, bu tarif, yani bayat ekmek pizzasinin fotografi bana ait, Gülgün hanim bunu belirtmemis maalesef. Ben bu durumdan rahatsizlik duydugum icin ona da yorum yazdim azönce. Bir de o hanim ne hikmetse baska yerden kopyaladigi tariflere ve resimlere kopyalama yasagi koymus, cok ilginc degil mi?
Kolay gelsin canim, sevgiler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...