20 Ağustos 2010 Cuma

etkinlik


etkinlik bannerini bloğuna eklemek isteyen arkadaşlar buraya tıklayarak alabilirler...
Hobidünyam woman forum adına;   
         *http://edacroche.blogspot.com/              * http://papatya68.blogspot.com/
tarafından hazırlanmış olan; hobidünyam yemek etkinliğinin "5."si olan" sahur lezzetleri" etkinliğinin ev sahibeliğini,
                                 20 AĞUSTOS 2010 - 5 EYLÜL 2010
tarihleri arasında  mintininmutfagi.blogspot.com adresimde mintinin mutfağı olarak ben yapıyorum ve muhteşem lezzetlerinizle sizleri,kendi mutfağımda ağırlamak istiyorum.

***yapmanız gereken şey dilediğiniz çeşitte lezzetler hazırlayıp,kendi bloğunuzda yayınlamak ve benim bloğuma yorum bırakarak haber vermek olacak.hazır olduğunu bildirdiğiniz tariflerinizi,ben bloğunuza gelip kopyalayıp kendi bloğuma ekleyerek linkinizle birlikte yayınlayacağım.hadi herkes mübarek ayın güzelliğiyle,sahurunda hazırladığı şık tarifleri bana bildirsin.
Bu davetiyeyi ulaştırabildiğim,ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir.davetiyeyi ulaştıramadığım aradaşlarım lütfen şimdiden kusuruma bakmasınlar...                       

Not: blog sahibi olmayanlar da bu etkinliğe katılabilirler.hazırladığınız  sahur tariflerini,resmiyle birlikte isminizi de yazarak  (pepito_life@hotmail.com) adresime yollayın,ben de yayınlayayım:)
NOT:hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler
http://papatya68.blogspot.com/
adresine başvurabilirler
BİRBİRİNDEN LEZZETLİ TARİFLER YAYINLANMAYA BAŞLADI...TARİFLERİNİZİ BEKLİYORUM...

3 yorum:

Egeden Tarifler dedi ki...

Minticim, etkinlik logonun html kodunu yaz da biz de sayfamıza ekleyelim, sevgiler.

mintinin dünyası dedi ki...

HOBİDÜNYAM YEMEK ETKİNLİĞİNİN BANNER KODUNA

http://hobidunyam.womanforum.net/portal.htm

ADRESİNDEN

ULAŞABİLİRSİNİZ...

EGECİM SEVGİLER CANIM

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Etkinliğinize acizane katkıda bulunmak adına blogum da bır tarif paylaşdım.
Uygun görüp yayınlarsanız sevinirim.
Tarif blogum da sizi beklemekde..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...