25 Ağustos 2010 Çarşamba

HÜNKAR BEĞENDİ

HOBİDÜNYAM YEMEK ETKİNLİĞİNİN 5.Sİ OLAN SAHUR LEZZETLERİ ETKİNLİĞİNDE BİRBİRİNDEN GÜZEL LEZZETLER MİNTİNİNMUTFAĞINDA YAYINLANMAYA BAŞLADI...TARİFLERİNİZİ BEKLİYORUM...

60.TARİFİN ADI: HÜNKAR BEĞENDİ
GÖNDEREN:      EVİMİN NEŞESİ

Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum
Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek için  TIKLAYINIZ
BEĞENDİSİ İÇİN:
  • 5 Adet etli patlıcan
  • 3 çorba kaşığı un
  • 3 çorba kaşığı tereyağ
  • 2,5 su bar.süt
  • 1 su bar.kaşar rendesi
  •  
ET SOTESİ İÇİN:
  • 750 GR kuşbaşı et
  • 1 çay bar.sıvıyağ
  • 3 adet rende domates
  • tuz
  • karabiber
  •  
YAPILIŞI:
Patlıcanlar közlenir.ben çatalla delikler açarak fırında közledim.
diğer yanda et sotesini hazırladım.etleri tencereye aldım.sıvıyağ ekledim ve arada karıştırarak altı kısık pişmeye bıraktım.
etler iyice pişnce domatesini ekledim.
altını kapamaya yakın tuz ve baharatını kattım.
beğendisi için közlenen patlıcanların kabuklarını soydum vie incecik doğradım.
tencereye teryağ ve unu alıp iyice kavurdum.sonra yavaş yavaş sütü ekledim.kaynayınca patlıcanıda ilave edip ,iyice karıştırdım.en son kaşarınıda katıp servis tabağına aldım.
üzerine etleri koyup servis yaptım.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...