25 Ağustos 2010 Çarşamba

ELMA HOŞAFI

HOBİDÜNYAM YEMEK ETKİNLİĞİNİN 5.Sİ OLAN SAHUR LEZZETLERİ ETKİNLİĞİNDE BİRBİRİNDEN GÜZEL LEZZETLER MİNTİNİNMUTFAĞINDA YAYINLANMAYA BAŞLADI...TARİFLERİNİZİ BEKLİYORUM...

64.TARİFİN ADI: ELMA HOŞAFI
GÖNDEREN:     BAYRAM KÖMBESİ

Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum
Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek için  TIKLAYINIZ
Malzemeler:
* 5-6 tane yesil elma
* 1 kabuk tarcin
* 1 cay bardagi seker
* 2 lt su
Yapilisi:
* Suyu icine kabuk tarcini ekleyerek kaynatin.
* Elmalarin kabuklarini soyup cekirdeklerini cikartarak istediginiz buyuklukte dograyin. ( Ben dorde boldum.)
* Kaynayan suyun icine elmalari ve sekeri ekleyerek 5 dk kadar pisirin. Elmalar cabuk yumusadigi icin
   dagilmamasina dikkat edin.
* Dilerseniz birkac damla limon suyu da ilave edebilirsiniz.
* Buzdolabinizda sogutup ikram edin.
Afiyet olsun. . .

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...