27 Ağustos 2010 Cuma

YUFKADAN PRATİK MANTI

94.TARİFİN ADI: YUFKADAN PRATİK MANTI
GÖNDEREN:     SEYHANLA


 Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum
Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek için  TIKLAYINIZ


Hem pratik hem de lezzetli bir tarifimi paylaşmak istiyorum  Yapmanızı şiddetle tavsiye ederim Mantımızı hazırlamak için  yufkanın üzerine fırça yardımıyla  hafifçe sıvıyağ sürüyoruz. daha sonra yufka sıkı sıkı rulo şeklinde sarıyoruz, ben yufkayı  ikiye bölüp iki rulo yaptım sonra ortadan keserek dondurucuya sertleşmesi için bıraktım.Bıçakla dilimlenebilecek hale gelince 2 parmak kalınlığında dilimleyip kızgın yağda kızarttım
Ayrıca arkadan aynı yağda  2  orta boy patateside  küp küp doğrayarak kızartıp servis tabağına aldım .  Mantıyı kıtır kıtır sevdiğimiz için sarımsaklı yoğurdu servise başlamadan hemen önce döküp yumuşamamasını sağlıyoruz.( Eğer  yumuşak olmasını istiyorsak  yarım saat önceden  sarımsaklı yoğurdu dökebiliriz.) Üzerini kızdırılmış pul biberle süslüyoruz.
Evde artan yufkaları çoğu zaman bu şekilde   hazırlayıp dilimlenmeye hazır bir şekilde aliminyum folyo ile sarıp dondurucuda 3_4  gün bırakabiliyorum.
afiyet olsun

2 yorum:

Hatice dedi ki...

merhaba, etkinlikte kolaylıklar diliyorum:)
uygun görürsen ben de limonata tarifimle katılıyorum, sevgiler...

SERRA dedi ki...

merhaba
bloğuma bıraktığınız yorum için teşekkür ederim , etkinliğinize katılırım tabi ama tarifi nasıl göndericem cahilliğimi mazur karşılayın daha önce hiç bloglar arası tarif göndermedim de:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...