26 Ağustos 2010 Perşembe

ZEYTİNLİ GAZOZLU POĞAÇA

88.TARİFİN ADI: ZEYTİNLİ GAZOZLU POĞAÇA
GÖNDEREN:    LOONYWOMAN
Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum
Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek için  TIKLAYINIZ
Malzemeler
1/2 bardak zeytin
1/2 bardak su
200 gram margarin
1 paket instant maya
1 çorba kaşığı şeker
1 bardak gazoz
1 tatlu kaşığı tuz
1/2 bardak peynir
un
1 Yumurta sarısı


YAPILIŞI:

maya ,şeker ,gazoz,su ve tuzu derin bir kapta karıştırın.2,5  bardak un ekleyip yoğurun.oda sicakligindaki margarini katıp yoğurmaya devam edin,azar azar un ekleyıp yumuşak bir hamur yapın.45 dk mayalandırın.hamurdan dilediginiz boyda parçalar koparıp elinizde şekil verıp içine zeytin ve peynir koyun.dilediginiz şekilde kapatin,ben her bir hamur parçasina ayrı şekil verdim resimde gördüğünüz gibi.daha kolay geldi galiba.. yağli tepsiye dizip 20 dak. daha mayalandirın,üzerine yumurta sarısi sürup önceden isıtılmiş firına verin,hafif kizardiğinda çikarın,afiyet Olsun...

4 yorum:

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

yapanında paylaşanında ellerine sağlık:))

Naşide Dönmez dedi ki...

öncelikle bu tarif için yapanın ve yayınlayanın ellerine sağlık.arkadaşım bende tarifimii iki blogumdada yayınladım alabilirsin.sevgiler
atasofrasi.blogcu.com
atasofrasi.blogspot.com

huuuubakbi dedi ki...

canim sağol yayınlamşsin,ne yapayım canim arkadaşlara şabln yapinca aynı modelin farklisini da kendime koyuverıyorum model daha iyi anlaşilsin diye,böylece habire değişmiş oluyor..kolay gelsin canim

evatolyesi dedi ki...

Benimde çorbada tuzum olsun istedim. Bloğumu ziyaret ederseniz tarifimi alabilirsiniz.
İyi bir haftasonu dilerim.
Sevgiler:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...