24 Ağustos 2010 Salı

GÜVEÇTE MANTARLI TAVUK


43.TARİFİN ADI: GÜVEÇTE MANTARLI TAVUK
GÖNDEREN:      SİHİRLİ TATLAR


Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum
Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek için  TIKLAYINIZ

MALZEMELER

-250 gr mantar
-500 gr kuşbaşı tavuk
-2 adet domates
-2 adet sivri biber ve kırmızı biber
-1 adet kuru soğan
-Karabiber,kimyon,tuz
-Yarım çay bardağı sıvıyağ
-Rendelenmiş kaşar peyniri


YAPILIŞI
Mantar,kırmızı biber,soğan,domates ve sivri biberler doğranır.Sıvıyağ eklenen tavaya tavuk etleri koyularak sotelenir.Suyunu çekince doğranan mantarlar ,domatesler,biberler, soğanlar,tuz ve baharatlar eklenir.Bütün malzeme harmanlanarak soteleme işlemine devam edilir.Ocaktan indirilip güveç  kaplarına paylaştırılır.Üzerine kaşar peyniri rendesi serpiştirilerek fırında 10 dakika kadar pişirilir.Sıcak olarak servise sunulur.AFİYET OLSUN:)

1 yorum:

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

Alevim etkinliğin çok ıyı gıdıyor süpersın canım benimm.birde bu kadar işin arasında yorum bırakmadıgınımı düşünüyorsun bitanem.ben senı takıp edıyorum.kolay mı o kadar tarıfı eklemek ılgılenmek :)yenı tarıflerde eklerım inşallah canım sana Allah kolaylık versın.çok öpüyorum tatlımm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...