28 Ağustos 2010 Cumartesi

TANTUNİ

99.TARİFİN ADI:  TANTUNİ
GÖNDEREN:      YASEMİNLERİM


Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum
Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek için  TIKLAYINIZ

TANTUNI:
Malzemeler.
1/2- kg. kuzu kuşbaşı.(Dana Et ,de olabilir)
2- yemek kaşığı margarin.
1- adet kuru soğan.
2- adet yeşil soğan.
2- adet domates.
1- adet yeşil soğan.
1- yemek kaşığı toz biber .
1 -tatlı kaşığı tuz.
1- Kasik domates salcasi.


Yemeğin Tarifi
Kuşbaşı etleri küçük küçük doğrayın. Yıkayıp, süzdükten sonra saca koyun, margarin ekleyin. Etler suyunu bırakıp, çekene kadar bekleyin. Kavrulmaya başlayınca devamlı karıştırarak kavurmaya devam edin. 1 yemek kaşığı toz biber atıp, ocağın altını kapatın. Etleri kenara alın. Saca yeşil soğan, kuru soğan, domates ve yeşil biber doğrayıp, kalan yağın içinde 5,10 dakika karıştırarak kavurun. Etleri tekrar saca koyup karıştırın. evde kendimizin yaptigi lavas ekmeginin içine koyarak salatasiyla birlikte servis yapınniz sofralariniz bereketli olsun hayirli iftarlar dilerim.

3 yorum:

yaseminlerim dedi ki...

Merhaba canim cok harika yemekler tatlilar sayande fazla gezmeye gerek yok sitende hersey basarilar diliyorum ben tesekkur ederim tarifimi yayinladidin icin sevgiler hayirli geceler dilerim sevgiler.

Ali KAYGISIZ dedi ki...

Güzel bir yemek elinize sağlık , ama tantuni kesinlikle böyle birşey değil.

mintinin dünyası dedi ki...

selamlar ali kaygısız;güzel dileklerin için tşk ediyorum.bir yemek etkinliğinde sevgili arkadaşım YASEMİNLERİM göndermişti bu tarifi.ellerine sağlık diyor,yemek yorumunu sizlere bırakıyorum.etkinliğime katıldığı için tşk ediyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...