14 Ağustos 2010 Cumartesi

fish fıngerslı makarna salatası



MAKARNA SALATASININ YANINA FİSH FİNGERS ACAYİP YAKIŞTI DENEMENİZİ TAVSİYE EDERİM.ÜSTELİK MİNİK BEBEKLERİ OLAN ANNELER İÇİN DE PRATİK.

MALZEMELER:

1/2 PAKET BONCUK MAKARNA

1 SU BARDAĞI HAZIR GARNİTÜR

2 SU BARDAĞI YOĞURT

3 DİŞ SARIMSAK

2 ADET KIRMIZI BİBER

3ADET KORNİŞON TURŞUSU

BİRKAÇ DAL DEREOTU(EVDE OLMADIĞI İÇİN BEN KULLANMADIM)

DEFNE YAPRAĞI

TUZ,KARABİBER

BİR PAKET FİSH FİNGERS(iglo olması tercihim)

3 yemek kaşığı sıvıyağ

YAPILIŞI:

1-MAKRNAYI TUZ İLAVE ETTİĞİNİZ SUDA HAŞLAYIN,SÜZÜN VE SOĞUMAYA BIRAKIN.

2-KIRMIZI BİBERLERİ KÜP KÜP DOĞRAYIN.GARNİTÜRÜ SUDAN GEÇİRİP SUYUNUN SÜZÜLMESİNİ BEKLEYİN.DEREOTUNU VE KORNİŞONLARI DOĞRAYIN.SARIMSAKLARI EZİN. VE YOĞURTA KATIN.

3-MAKARNAYI SARIMSAKLI YOĞURTLA İYİCE KARIŞTIRIN.HAZIRLADIĞINIZ MALZEMELERİ İLAVE EDİN.TUZUNU VE BAHARATLARINI İLAVE EDEREK YENİDEN KARIŞTIRIN.ÜZERİNİ DİLEDİĞİNİZ GİBİ SÜSLEYEREK SERVİS TABAĞINA ALIN.

4-TAVAYA SIVI YAĞI KOYUN.DONDURUCUDAN ÇIKARDIĞINIZ ÇITIR BALIKLARIN ÇÖZÜLMESİNİ BEKLEMEDEN KIZAN YAĞIN İÇİNE ATIN.HER İKİ TARAFI DA ALTIN SARISI BİR RENK ALINCAYA KADAR ÇEVİREREK KIZARTIN.KIZARAN FİSHFİNGERSLARI SERVİS TABAĞINA ALARAK MAKARNA SALATASI EŞLİĞİNDE SERVİS YAPIN.


AFİYET OLSUN...minti

15 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

alevciğim kendindeki gelişimin farkındasın değilmi..
seni kutluyorum canım..
harika olmuş bu makarna.. fish fingerslar çok yakışmıştır eminim kii:))

özlem dedi ki...

ellerine sağlık canım arkadaşım. makarna salatasına bayılırım. fish fingersı hiç denemedim. ama sen yaparsında kötü mü olur.

YeMeK vAkTi dedi ki...

buzz gibi makarna salatasıı ellerine sağlık canım

nesrin dedi ki...

Cocuklar gercekten cok severler. Ellerine saglik. Sevgiler...

umutluhayat dedi ki...

offff harikaaaasa.o tabağı ben istiyorum alevcim.tam benim damak tadıma uygun bir tabak hazırlamışsın.ellerine sağlık.sevgiler

Egeden Tarifler dedi ki...

Bu çıtır balıkları ben de çok seviyorum :) Makarna salatası da güzel görünüyor, eline sağlık...

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

hayatım ellerıne sağlık.kesınle hayır dıyemecegım ve tbak bıtene kadar yıyecegım lezetır makarna salatası.nefısss bır sunum olmus.sevgiler gülümm

Cafe Pepela dedi ki...

Yerim ben bu fingersları :)
Mintim benim,ellerinei,gönlüne sağlık.
İftara sizdeyim

yeşim dedi ki...

nefis görünüyor canım afiyet şeker olsun.bereketli iftarlar diliyorum.

Unknown dedi ki...

Selaaaaam Mintim ben geldiiiim bloğumu yalnız bırakmadığın ve güzel mesajların için çok teşekkür ederim canım benim Eda dan banner gelir gelmez etkinliğin başlayacak inşaallah sen davetiyeni hazırlamaya başla canım hazır olunca önce bana hobidünyam forumdan özel mesaj olarak yolla ben kontrol edip bannerle birlikte sana vereyim sonra da hemen dağıtmaya başlarız bende yardımcı olurum sana
haaaa bu arada etkinlik konusu olarak sahur lezzetlerini seçtik haydi hayırlı olsun booool katılımlı olsun kolaylıklar dilerim canım sormak istediğin birşey olursa ben buradayım öptüüüüüm:)

Unknown dedi ki...

Selaaaaam Mintim ben geldiiiim bloğumu yalnız bırakmadığın ve güzel mesajların için çok teşekkür ederim canım benim Eda dan banner gelir gelmez etkinliğin başlayacak inşaallah sen davetiyeni hazırlamaya başla canım hazır olunca önce bana hobidünyam forumdan özel mesaj olarak yolla ben kontrol edip bannerle birlikte sana vereyim sonra da hemen dağıtmaya başlarız bende yardımcı olurum sana
haaaa bu arada etkinlik konusu olarak sahur lezzetlerini seçtik haydi hayırlı olsun booool katılımlı olsun kolaylıklar dilerim canım sormak istediğin birşey olursa ben buradayım öptüüüüüm:)

TAZE NANE dedi ki...

Çok güzel görünüyor.
Hayırlı ramazanlar.

Fatoş Öztürk dedi ki...

Ellerine sağlık canım.Tabak senin olsun içindekiler benim.Sevgiler...

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

hep söylerim hep söylerim,bayılırım makarnaya:)))ellerine sağlık canım.

mintinin dünyası dedi ki...

denizim öyle görüyorsan ne mutlu bana.öpüyorum arkadaşım sevgiler...

özlemcim sevgiler arkadaşım.bence denemelisin...leziz oluyor..

aylinim teşekkürler arkadaşım öpüldün...


nesri abla teşekkürler sevgiler

bernacım senin için yeniden hazırlarım arkadaşım.sen yeterki iste...

egecim ortak noktada buluşmak ne güzel.teşekkürler...

tülinim beğenmene sevindim canım.öpüyorum...

papelam gel canım arkadaşım.iki dakikada yeniden yaparım sana...

yeşim abla teşekkür ediyorum sevgiler...

aynur ablam hoşgeldin.görüşürüz inşallah...etkinlik için sabırsızlanıyorum...

taze nane teşekkürler...

fatoş ablam sen yeterki iste canım benim....:)))

gökkuşağım ben de çok severim canım ya...sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...