22 Ağustos 2010 Pazar

KUŞKONMAZ ÇORBASI



26.TARİFİN ADI: KUŞKONMAZ ÇORBASI
GÖNDEREN:     ANNEMİN KIZIYIM


Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum
Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek için  TIKLAYINIZ
Malzemeleri:

1 kavanoz beyaz Kuşkonmaz (330 gr)
1 y.k. Tereyağı
1,5 tepeleme yemek kaşığı Un
3 su bardağı Su
3 y.k Tavuk suyu(veya 1 Tavuk Bulyon)
1 kutu sıvı Kremşanty (200 ml)
Tuz, Karabiber
Maydanoz, Dereotu

Yapılışı:
Tencerede yağ eritilir, un ilave edilerek kavrulur. Un pembeleşmeye başlayınca soguk su eklenir ve el çırpacağı ile karıştırılır. Kavanozdan suyu süzülmüş kuşkonmazlar, kesilerek içine eklenir. Tavuk suyu, tuz ve karabiber eklenir. Bir iki taşım kaynatılır ve blendırla püre yapılır. Bir taşım daha kaynatılıp içine kremşanty eklenir ocaktan alınır. Karıştırılıp tabaklara servis yapılır ve üzerine maydanoz ve dereotu serpilir.
Afiyet Olsun!!

3 yorum:

anneanneninemekleri dedi ki...

Değişik bir çorba olmuş.Nefis görünüyor.

gelibolu17 dedi ki...

TATLİŞİM,KIYAMAM BEN SANA:(((
SEN BİLDİĞİN GİBİ YAP O ZAMAN AMA BEN BİR SABIR KÜPÜ VE MERAKLI MELEHATİN TEKİ OLARAK İNANKİ HERŞEYİ 4X4 LÜK YAPMAZSAM ÇATLARIM AMA NAPİM ASLAN BURCUYUM İDARE ETCEN ARTIK:)
ASLINDA HİÇ ZORLUĞU YOK BENİM DÜZENLEDİĞİM TARİFİN MESELA 19.TARİFİN ADI GÖNDEREN KISMINI KOOPYALIYOSUN,YENİ KAYDA YAPIŞTIRIYOSUN,SONRADA YENİ TARİFİN ADRESİNİ YAPIŞTIRIYOSUN ADRES YAZAN YERLERE O KADAR ASLINDA PRATİK YAPSAN ÇOK KOLAY OLDUĞUNU GÖRECEKSİN...
BİRDE SENİN DEZAVANTAJIN NE BİLİYONMU?
TEK TEK YAYINLADIĞIN İÇİN POSTLARI KONTROL EDEMİYOSUN,TEK POSTTA YAPSAYDIN AYNI YAZIDAN COPY YAPIP YENİ YAZIYA YAPIŞTIRACAKTIN,VE KODUN İÇİNE HEP YENİ ADRESİ YAPIŞTIRACAKTIN..
KISSS BANA BAK BEN İLKOKUL MEZUNU OLDUĞUM HALDE YAPIYOM,SEN HAYDİ HAYDİ YAPARSIN:(
AMA YAPAMAZSANDA O KADAR KUSUR KADI KIZINDADA OLUR NAPALIM...
SEN BİLDİĞİN GİBİ YAP:)
HADİ SANA KOLAY GELSİNN.ÖPTÜM SENİ...

Işıl dedi ki...

TARIFIM YAYINDA DAVETIN ICIN TESEKKURLER

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...