24 Ağustos 2010 Salı

ÜÇ RENKLİ HAFİF TATLI


51.TARİFİN ADI:   ÜÇ RENKLİ HAFİF TATLI
GÖNDEREN:       BİR DEMLİK SOHBET










Sevgili sevil ablama katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum
Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek için  TIKLAYINIZ


Malzemeler :
1 adet dr o'etker Kakaolu Puding
2 adet dr o'etker Vanilyalı Puding
1 adet dr o'etker Muzlu Puding
6 su bardağı Vişne Suyu
1 lt süt
40-45 adet petit beurre (petibör) bisküvi

Süslemek için :
File Antep Fıstığı

Yapılışı:
1 adet kakaolu puding yarım lt süt ile pişirin.
Kare uzun olan bir borcamı ıslatın.Üzerine bir sıra bisküvi  dizin.Kakaolu pudingi yayın.Üzerine bir sıra daha bisküvi dizin.
6 bardak vişne suyu ile 2 paket vanilyalı pudingi pişirin.Yarısını bisküvilerin üzerine yayın.Tekrar bir kap bisküvi yayıp kalan vanilyalı-vişneli pudingin tamamını yayın.Tekrar bir sıra büsküvi dizin. Kalan yarım litre süt ile muzlu pudingi pişirin ve en üstüne yayın.ÜZerine antep fıstığı serpin.Hafif soğuyunca dolaba kaldırın.
Dolapta 1 gece bekledikten sonra servis edin.
Afiyet Not:
Ben her kata fındık tozuda koydum tavsiye ederim.
Dolapta bekletirken mutlaka streç film ile kapatın.İstenirse üzerine hindistancevizi ilede süslenebilir.
İstediğiniz renk puding ile yapabilirsiniz.

1 yorum:

yemekbiraşk dedi ki...

Alevcim çok güzel bir ekinlik oluyor yakın takip ediyorum
sevgiler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...