26 Ağustos 2010 Perşembe

PİDE PİZZA


83.TARİFİN ADI: PİDE PİZZA
GÖNDEREN:       EGEDEN TARİFLER
 
Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum.
Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek için  TIKLAYINIZ




Malzemeler: (4-6 kişilik)
  • 1 adet ramazan pidesi (bayat daha iyi)
  • 2 yemek kaşığı zeytinyağı
  • 3 adet domates
  • 1 çay bardağı süt (ben yarım kullandım)
  • 100 gr. beyaz peynir
  • 8-10 adet zeytin (siyah, yeşil)
  • 4-5 adet yeşil biber (ben kırmızı biber de kullandım)
  • 200 gr. kaşar peyniri
  • Tuz, karabiber, kekik, pulbiber (ben tuz ve pulbiber kullanmadım)

Üzerine:



  • 2 yemek kaşığı zeytinyağı

Yapılışı:



  • Pidenin kenar kısımları kalacak şekilde bıçğın ucuyla iç kısmını kesip çıkarın.
  • Un serpilmiş ya da yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine yerleştirin.
  • 2 adet domatesi rendeleyin, zeytinyağı ile birlikte suyunu çekene kadar pişirin. Süt ekleyip karıştırın ve karışımı pidenin ortasına yayın.
  • Üzerine rendelenmiş kaşar peynirinin yarısını beyaz peyniri, zeytini (doğranmış ya da bütün), doğranmış biberleri yerleştirin.
  • Üzerine halka doğranmış 1 adet domatesi, kaşar rendesini, baharatları ekleyin ekleyin. (ben baharatları sosa ekledim)
  • Önceden ısınmış fırındA 180-200 derecede kaşar eriyip üst malzeme hafif solana kadar pişirin.
  • Fırından aldıktan sonra kenarlarına zeytinyağı sürün, dilimleyin, sıcak olarak servis edin.

1 yorum:

Egeden Tarifler dedi ki...

Minticim, yayınladığım gün yorum bırakmıştım ama ismimi yazmadığımın farkında değildim, sonradan hangi yazının altına yorum bıraktığımı da bulamadım (sayfa geç güncellendiği için) Kusura bakma arkadaşım :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...