23 Ağustos 2010 Pazartesi

FIRINDA PATLICANLI TEPSİ DİZMESİ


GÖNDEREN:      AYFER SULTAN


  
Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum
Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek için  TIKLAYINIZ
Malzemeler:
patlıcan,
kıyma,
sivri biber,
kuru soğan,
sarmısak
,tuz,isot,
domates,
 zeytin yağı ve nar ekşisi.

.Hazırlanışı 
patlıcanları alaca soyup yıkayıp limon suyu sürdüm kıyma harcına soğan,sarmısak isot,tuz köfte baharatı maydanoz ile harc köftesini hazırlanır..patlıcanları bıçak ile koparmadan aralıklı kesip harçdan kesilen yerlere köfteler dizip tepsiye resimdeki şekilde yerleştirip aralarınasivri biber ekleyip yağda doğranış domatesleri soteleyip patlıcanların üzerine gezdirdim  kaynatılmış sıcak suyuda gezdirip fırında pişti isteğe bağlı olarak üzerine nar ekşili su gezdirilir.

2 yorum:

muko dedi ki...

merhaba etkinliğiniz için tarifim hazır blogumda yayınladım gelip alabilirisniz teşekkürler kolay gelsin

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

sa.Tarifimi yayınlamışsınız sağolun kolay gesin sevgiler A.E.O

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...