30 Ağustos 2010 Pazartesi

İNCİR UYUTMASI

117.TARİFİN ADI:  İNCİR UYUTMASI
GÖNDEREN:        100 DE 100 MARİFET
Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum
Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek için  TIKLAYINIZ

Kullanılan Malzemeler:
500 gr kuru incir
1 litre sut
1,5-2 yemek kasigi nisasta
2 tane yumurta
1 paket vanilya
3 yemek kasigi seker

Tarifin Hazırlanışı:
Kuru incirleri yikayip con kucuk dogruyoruz
yumurta ve sekeri cirpip,nisasta,vanilya ve sutu yavas yavas ekleyip topaklanmadan karistiriyoruz
tencereyi atese alip koyulasana kadar devamli karistiriyoruz ,koyulasinca incirleri ekliyoruz
kalin bir tahta kasikla devamli doverek karistiriyoruz,incirleri tamamen ezerek sute karismasini sagliyoruz
cam kaselere veya kucuk sutlac guveclerine koyup dolapta sogutuyoruz.
AFIYET OLSUN...

1 yorum:

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

mrb minticim
masallah canim harika tarifler geliyor
bende yine iki tane tarif gondermek istiyorum insallah kabul olur :)

birisi
hamburger ekmegi icinde ispanakli yumurta
http://100de100marifet.blogspot.com/2010/07/goruntu-ve-tad-olarak-harika-bir-lezzet.html


digeride benim sushi,buna guzel bi yorum yapmisin bende etkinlige eklemek istedim

http://100de100marifet.blogspot.com/2010/07/turk-usulu-susi-sushi.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...