24 Ağustos 2010 Salı

BİCİBİCİ

47.TARİFİN ADI: BİCİBİCİ
GÖNDEREN:      ORUK
Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum
Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek için  TIKLAYINIZ

kaç su bardağı su kullanacaksam o kadar yemek kaşığı nişasta ve şekerle yapıyorum ben
10 bardak suya 10 yemek kaşığı nişasta ve 10 yemek kaşığı şeker
9 bardak su ve 10 yemek kaşığı şekeri kaynatıyorum
1 bardak suda 10 yemek kaşığı nişastayı eritiyorum su kaynadıktan sonra tahta kaşıkla karıştırarak ilave ediyorum iyice koyulaştıktan sonra 10 dk kadar kısık ateşte kaynatıyorum sonra tepsiye döküyorum iyice donduktan sonra istediğiniz büyüklükte karelere kesebilirsiniz

kırmızı gıda boyası su ve şekerle şerbet hazırlıyorum
bunu damak tadınıza göre hazırlayabilirsiniz

muhallebiyi bir kaseye koyup üzerine şerbetini ekliyorum gül suyu ve pudra şekeri ilave edip servis yapıyorum
dilerseniz üzerine kar haline getirilmiş buz ekleyebilirsiniz şerbeti dolapta tuttuğum için gerek kalmıyor aslında

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...