31 Ağustos 2010 Salı

MERCİMEKLİ KÖFTE

135.TARİFİN ADI:  MERCİMEKLİ KÖFTE
GÖNDEREN:         SAFİYECE

                       http://img227.imageshack.us/img227/2361/pict0502k.jpg

Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum 
Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek için  TIKLAYINIZ


MALZEMELER..

1 bardak kırmızı mercimek
1/2 bardak ince köftelik bulgur
1 baş soğan
1 demet maydanoz
3 kaşık margarin
1 demet taze soğan
2 kaşık salça
Yeteri kadar tuz
2 çay kaşığı dolusu kimyon


HAZIRLANIŞI

Mercimekler yıkanır, ayıklanır ve iyice yumuşayıncaya kadar haşlanır. Suyunu çekince bulgur içine atılır ve yarım saat kadar tencerenin kapağı kapalı olarak bekletilir. Yarım saat sonra içine ince doğranıp margarinde hafifçe öldürülmüş soğan, ince kıyılmış maydanoz, ince kıyılmış soğan ve diğer malzeme ilave edilir. Tahta bir kaşıkla iyice karıştırılır iyice soğuduktan sonra yumurta büyüklüğünde parçalar koparılır bir parmak kalınlığında ince uzun köfteler şekline getirilir.

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Bende bir tarifiniz var alırsanız sevinirim..
kolay gelsin,sevgiler...........

SÜRPRİZ MUTFAK dedi ki...

Tarifleri size nasıl ulaştıracağız,blogunuzda mail adresinizi bulamadım...

SÜRPRİZ MUTFAK dedi ki...

http://surprizmutfak.blogspot.com/2010/08/buhara-pilavi.html

Bu tarifimi etkinliğinize gönderiyorum. duyuruyu linki verdim bakabilirsiniz. Sevgilerimle...

edaca dedi ki...

ayyyy ayyyy nasıl severım buuuuu kofteyııııııı tursuda varrr yanında ımdatttt :((

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...